Rakas ZeBe on palannut :) Minulla onkin taas aikaa tehdä sivuja ja opetella koodaamaan, joten pääsette taas auttelemaan minua joissan jutuissa :)
-ZeBe
Ja tästä piti oikein topikki tehdä?
Fakta: ketään _EI_ kiinnosta
Wtf? Missä sä muka olet ollut, oletko muka kertonut häipyväs? Ja mä olen samaa mieltä kun kenkku. Ei millään pahalla :)
Se on totta, mutta oli pakko tehdä koska tiedän että useimmat teistä tietokoneen eteen homehtuneista kaikkiosaavista nörteistä vihaa minua eivätkä muista sitä että eivät itsekkään teinnyt heti kaikkea :D
Samoin joku on kans taajuuksilla.. [pitkäst aikaa ziis]..=)..klara vappensia kaikille! ps. jos oes kaikenosaava, loppulaiffi ois kyl tylysää!
GRR! Mä _EN_ ole tietokoneen eteen homehtunut kaikkiosaava nörtti, toisin kun eräät nimeltämainitsemattomat z:llä alkavat! Mä olen hakkeri, En nörtti, enkä ole homeessa! :D
ZeBe kirjoitti:
Se on totta, mutta oli pakko tehdä koska tiedän että useimmat teistä tietokoneen eteen homehtuneista kaikkiosaavista nörteistä vihaa minua eivätkä muista sitä että eivät itsekkään teinnyt heti kaikkea :D
Täytyy myös muistaa, että järjen käyttö on sallittua.
Onhan se varmaan sallittua :) Enkä muuten yleistänyt että kaikki teistä on tuollaisia :)
Ziikailin historiaa..onks peli onnistunut teil vai ei. Enpäs ymmärrä moista vihanpitoo.
Jos työnarkomaani tarkotat, niin se edisty kunnes se toinen hävis johkin sitten se jäi taas vaiheelle ja ootettaan taas toista ihmistä porojektiin :D
ookke. hieno homma ja mun mielestä tähä meininkiin kuuluu ymmärtävä-tyyli (myös vastuu automaattisesti)//ei kukkoilu/koodinpätkä) - ainaki meikä senku nöyristyy vaan opiskelun edetessässänsä...
Jaahas...taas näitä "Zeben juttuja". :D
Ööh, mitenniin rakas? :D
No pääseepähän taas nauraan zebelle :>
Tällaista comeback-topikkia nyt osasi Zebeltä odottaakin.
Muilta ette osannutkaan :) Mutta uskon, että moni luuli jo päässeensä eroon musta ikuisesti :D
jes, ihanaa :D
Jaajaa, vai on ZeBe palannut. En oo kyl ikinä ennen kuullutkaan hänestä, mut nythän sekin tuli kuultua :D
E-P Tota kysy joltain, niin saat tietää :D
<3 <3 <3
On teillä nuarilla jutut. Tää topikki meni kyllä viihteen puolelle ja niin lienee tarkoitettukin. HAUSKAA VAPPUA !
setä kirjoitti:
HAUSKAA VAPPUA !
(offtopic) Huomennahan se vappu on
setä kirjoitti:
On teillä nuarilla jutut. Tää topikki meni kyllä viihteen puolelle ja niin lienee tarkoitettukin. HAUSKAA VAPPUA !
niinpä. eihän ole paha näin ohjelmmoinnin parissa vaikka testaakin miten se keskinäinen homma sujuu itse projektissa, vaan se että voidaan hyväksyä toiseme. ja siinä nähdään mihin kukakin oikeesti sitteki tavallaan soveltuu. -ja myös riippuu tiimistä, mitä puolia kenestäkin löytyy.
Vai että Zebe on palannut..
En edes huomannut että olit lähtenyt..
No joka tapauksessa hauskaa vappua ja tervetuloa takaisin!
tuomas kirjoitti:
Vai että Zebe on palannut..
En edes huomannut että olit lähtenyt..No joka tapauksessa hauskaa vappua ja tervetuloa takaisin!
Niin olenkin niin huomaamaton normaalisti ettei voi huomata :D
Olinpa minäkin tuossa kolme päivää käymättä putkassa, kun iski tauti, ja kun tulin takaisin, huomasin olevani ihan pihalla. Keskusteluaiheita oli taas tullut niin, että hirvitti. Mutta pysytään nyt aiheessa, eli HAUSKAA VAPPUA. :D
JEE e edes huommannut että zebe olisi ollut poissa.
Mitäpä jos jokainen meistä alkaisi tekemään aina topikin kun on ollut päivän poissa putkasta?
ZeBe raukka, ketään ei kiinnosta oletko sinä edes olemassa.
Kuka tämä ZeBe oikein on? Vaikuttaa aika koomiselta sinänsä.
Taitaa olla myös hieman täynnä itseään, kun luulee, että jotakuta kiinnostaa hänen comebäkkinsä.
Ei millään pahalla... ...,mutta moni on varmaan samaa mieltä. ;D
Ai kuka zebe on oletko uusi,luusin että kaikki hänet tietäisi...
no zebe on ihmenen joka aloittaa projekteija jotka ei koskaan toteudu ainakin luulisin mutta niin käy aina minullekin :(
Olenhan minä melko uusi, mutta tämä on jo offtopikkia, sillä tässä topikissahan piti keskustella, ah, niin mielenkiintoisesta aiheesta: ZeBe on palannut!!
Puhutaan tästä elämämme kohokohdasta yhdessä, ja mietitään tulevaa! XD XD
peki, tässä on sulle vähän näitä ZeBen juttuja. Voit käyttää myös itse haku-toimintoa. ;)
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/2552-vintti-org
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/3808-työnarkomaani
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/2537-php-hen-siirtyminen-html-ästä
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/3762-ja-t-sekasin-näytön-vika
Ja niitähän riittää... ;)
Tosta vikasta repesin. Huvittavampaa en oo koskaan nähny!!
Toi ZeBe taitaa olla koomikko. Tekeeköhän se noi tahallaan?
peki kirjoitti:
Tosta vikasta repesin. Huvittavampaa en oo koskaan nähny!!
Toi ZeBe taitaa olla koomikko. Tekeeköhän se noi tahallaan?
Tuliskohan musta hyvä stand up koomikko :D Vois kokeilla :P Teidän suruksenne joudun ilmoittamaan että Ruokakomero on muuten tulossa valmiiksi pikkuhiljaa :D Eiks ookkiii kivvooo :P
Vois hyppiä kaivoon.... En kyl jaksa viel....
Heheee Itseeään täynnä oleva :D LoL :D Ehkä olenkin :D Heheee... *räkättäää*
Kehotaisin laittaa sinu omaan profiili asetuksiin kotisivu osoiteseen ruokakomeron linkin...
Niin ja ruoka ohjeetkin oisi hyvät tuollla sivulla...
Joo ohjeet heittää 404:sta käyttäjistä tulee jotain php varninkii ja kattaus homma on kesken.
Tulossa pikkuhiljaa valmiiksi??
Kannattaako tyhjät sivut laittaa nettiin?
Voisin kysyä tuota myös itseltäni. :D
Jos joku on huomannut sen kountteri sivun.
Kyllä ne oikeesti on tulossa valmiiksi, mutta ei koko aikaa jaksa wänkätä niitä :P :P Juuh en tiiä onko järkeä laittaa, mutta onpahan tullut muita sivuja tullut tehtyä noitten sivujen tilalle :D
Onnenpäivä. Mut ihan hyvä ku ilmoitit, nyt on sit varmaan mun vuoro lähteä hermolomalle :)
Njäh, odotetaan että Laaksonen tekee sen ignore-ominaisuuden =)
Paskaakin kiinnostaa kuka on milloinki palannu.
Älkäähän nyt... Kohta ZeBe suuttuu ja ei tule koskaan takas. Eikun hetkinen. Jatkakaa vaan.
... Että sillä lailla :D No ehkä ette viellä pääse musta eroon... :)
Ruokakomero kirjoitti:
Pyydämme teitä odottamaan rauhassa. juttu on jo testi käytössä meillä...
Yhdys sana virheet häiritsevät kovasti.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.