Niin tuota onko kellään valmiina scriptiä millä sais esim peli julkaisut osotteesta www.nforce.nl
Itsellä ei oikein ole hallussa vielä tuo php joten jos tiedätte missä ois valmiina tuollainen niin vinkkiä vaan ;)
Mitenkäs siellä ohjeissa lukikaan...
https://www.ohjelmointiputka.net/ohje.php?tunnus=kohjeet:
Älä ruinaa valmista koodia. Ohjelmointiputkan tarkoitus on auttaa kaikissa ohjelmointiongelmissa mutta ei tehdä ohjelmia kysyjän puolesta. Erityisesti koulutehtävistä on syytä suoriutua itse. Pitemmällä aikavälillä on oma, todellinen ohjelmointitaito huomattava etu.
Enivei, tuollainen nyt ei olisi edes paha tehdä ihan itse. Pohjana voi käyttää vaikka mun Hesari-RSS -generoijaa.
juu sorge ei tarkotus ollut ruinailla ketään sitä tekemään vaan kysellä jos joku on moiseen törmänny ja osaa kertoa mistä tuollaisen saa, itse en ole mikään hulpea koodinikkari ja ei ole oikein tietoakaan mistä moisia scriptejä voisi metsästää, kaksi suomalaista sivustoa tiedän mistä asiaa voisi tiedustella ja muutaman muunkin mutta valmista scriptaa ei ainakaan näistä löytynnyt, hyvä ystäväni googlekin antaa tietoa nihkeästi joten ei siintäkään hirveemmin apua ollut.
Tuollahan on ihan RSS-feeditkin tarjolla. Eli ihan perus xml-parsintaa. Manuaalin esimerkeissä on ihan hyviä vinkkejä + koodikirjastostakin löytyy vinkkiä jos ei tahdo muuten luonnistua.
No jos sielä on RSS-feed nin mikset käytä sitä? Juuri tuohon tarkoitukseenhan se on kehitetty... Haet vain jonkin RSS ohjelman.
JTS kirjoitti:
Haet vain jonkin RSS ohjelman.
Tai jos satut surffaamaan Operalla (>=7.50), niin siitä tuollainen löytyy. Firefoxiin saa käsittääkseni extensionina, jos sitä suosit.
noo tarvii koittaa jotain soveltaa. kiitoksia neuvoista!.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.