Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C++: Apuva

aloitteleva [15.09.2005 20:18:56]

#

miten voin saada SDL_Flip ja/tai SDL_UpdateRect EI odottamaan v-sync:kkiä

Heikki [15.09.2005 21:54:47]

#

Vähän katselin SDL:n sivuja, ei ihan helpolta vaikuta. Jollain OpenGL:n extensionilla onnistuu: hakutulokset.

Lisäksi kannattaa katsoa gamedev.netin keskustelu aiheesta.

Metabolix [15.09.2005 22:35:35]

#

Laitetaan nyt tähän pieni koodinpätkä, kun kerran satuin juuri itselleni tuon selvittämään. Tämä siis toimii vain ja ainoastaan Windowsissa ja tarvitsee ainakin windows.h-otsikon.

// Funktion tyyppi
typedef BOOL (WINAPI * t_wglSwapIntervalEXT) (int Val);

// Haetaan funktio ja poistetaan sillä VSync.
((t_wglSwapIntervalEXT)wglGetProcAddress("wglSwapIntervalEXT"))(0);

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta