Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Graafisia poikkeavuuksia käyttikseen

CyantLeap [05.09.2005 21:33:26]

#

Siis tämä on se käyttis, joka oli tekeillä jo aiemmin. Nyt tarvisi hyviä graafisia poikkeavuuksia siihen, mm. kun rakennan toisenlaista sinistä palkkia, jossa on [niinkuin Windowsissa on sulkeminen, pienennys ja suurennus] ajattelin että olisiko sellaisia hyödyllisiä vinkkejä kellään mitä kaikkea voisi tehdä muokattavaksi, ja josta olisi hyötyä?

Käyttis on nyt sillä mallilla, että uutta ikkunan ulkoasua valmistellaan.

Kiitos, avusta!

maker_ [06.09.2005 07:59:35]

#

Minä en keksi muuta kuin että siihen voisi laittaa koodin joka tilttaamalla sammuttaa koneen tai näin mutta ei ehkä ole kovin hyvä juttu eikä graafisuuteen viitttaakkaan:P

squid [06.09.2005 08:26:08]

#

Kun laitat ikkunan nimeä, niin laita se siihen keskelle palkkia!

Ja ainakin minun mielestäni moinen palkki on myös Linuxissa

CyantLeap [06.09.2005 13:56:48]

#

hyvä idea, squid! sen toteutan ;)

Tempfile [06.09.2005 21:55:22]

#

Vielä parempi olisi, että se sijainti olisi käyttäjän valittavana (kuten esim. joissain KDE:n teemoissa). Muutenkin ulkoasu on sitä mukavampi mitä vapaammin sitä saa muokata, vähintään värien valitsemisen sietäisi olla mahdollista.

KimmoKM [06.09.2005 22:17:28]

#

squid kirjoitti:

Ja ainakin minun mielestäni moinen palkki on myös Linuxissa

Linux on kyllä edelleenkin kernel eikä siinä ole minkäänlaista käyttöliittymää.

Ehdottaisin, että tutkit Mac OS X:n käyttöliittymän, KDE:n, GNOME:n, Enlightenmentin Windowmakerin ja ehkä muitakin käyttöliittymiä ja teet niiden hyvistä puolista listan.

Mutta niiden hyvistä puolista koostuvaa käyttöliittymää kyllä joudut tekemään loppuelämäsi. Ellet pidempäänkin.

CyantLeap [08.09.2005 15:24:01]

#

KimmoKM kirjoitti:

Mutta niiden hyvistä puolista koostuvaa käyttöliittymää kyllä joudut tekemään loppuelämäsi. Ellet pidempäänkin.

Onneksi en joudu tekemään yksin ;) :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta