Siis tämä on se käyttis, joka oli tekeillä jo aiemmin. Nyt tarvisi hyviä graafisia poikkeavuuksia siihen, mm. kun rakennan toisenlaista sinistä palkkia, jossa on [niinkuin Windowsissa on sulkeminen, pienennys ja suurennus] ajattelin että olisiko sellaisia hyödyllisiä vinkkejä kellään mitä kaikkea voisi tehdä muokattavaksi, ja josta olisi hyötyä?
Käyttis on nyt sillä mallilla, että uutta ikkunan ulkoasua valmistellaan.
Kiitos, avusta!
Minä en keksi muuta kuin että siihen voisi laittaa koodin joka tilttaamalla sammuttaa koneen tai näin mutta ei ehkä ole kovin hyvä juttu eikä graafisuuteen viitttaakkaan:P
Kun laitat ikkunan nimeä, niin laita se siihen keskelle palkkia!
Ja ainakin minun mielestäni moinen palkki on myös Linuxissa
hyvä idea, squid! sen toteutan ;)
Vielä parempi olisi, että se sijainti olisi käyttäjän valittavana (kuten esim. joissain KDE:n teemoissa). Muutenkin ulkoasu on sitä mukavampi mitä vapaammin sitä saa muokata, vähintään värien valitsemisen sietäisi olla mahdollista.
squid kirjoitti:
Ja ainakin minun mielestäni moinen palkki on myös Linuxissa
Linux on kyllä edelleenkin kernel eikä siinä ole minkäänlaista käyttöliittymää.
Ehdottaisin, että tutkit Mac OS X:n käyttöliittymän, KDE:n, GNOME:n, Enlightenmentin Windowmakerin ja ehkä muitakin käyttöliittymiä ja teet niiden hyvistä puolista listan.
Mutta niiden hyvistä puolista koostuvaa käyttöliittymää kyllä joudut tekemään loppuelämäsi. Ellet pidempäänkin.
KimmoKM kirjoitti:
Mutta niiden hyvistä puolista koostuvaa käyttöliittymää kyllä joudut tekemään loppuelämäsi. Ellet pidempäänkin.
Onneksi en joudu tekemään yksin ;) :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.