Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Jos jollain ois tekemisen puutetta

Sivun loppuun

lapponen [31.08.2005 20:20:16]

#

elikä jos jollain olisi tekemisen puutetta ja haluais koodata jotain nii voisitko koodata mulle semmosen ohjelman millä voi tavallaan 'nauhoittaa' hiiren napin painalluksia ja kun sitten painaa että aloita niin se alkaa toistamaan painamista samoista kohdista samalla napilla samalla vauhdilla :P tommonen ois tarve ku en ite saa sitä toimimaan jos sulla on jo semmonen valmiina meilaa klaus.mantila@jippii.fi

rndprogy [31.08.2005 20:28:29]

#

Mitä annat?

Latska [31.08.2005 20:31:29]

#

Kuulostaa runescapen autominerilta. Itse en ole ikinä pelannut tosin sitä. :P

Juice [31.08.2005 20:54:34]

#

Itse kehitin toissailtana helpon, suppean ja tulkattavan Rola-ohjelmointikielen, joka on tarkoitettu hiiren ja näppäimistön syötteiden simuloimiseen. Mitään nauhoitusfeaturea siinä ei tosin ole. Jos kiinnostaa, voin mailata (toimivan) Betan. Ota tässä tapauksessa yhteyttä sähköpostiin (löytyy profiilista). Nauhoittimen voit tehdä itse tai katsotaan jos joskus jaksaisin sellaisen tehdä.
Kielen syntaksi on helppo (tosin toistaiseksi kommentteja ei tueta):

CLICK 1
WAIT 1000
HIT ENTER
HIT PRTSCR
WHEEL -1
START notepad
PRESS ALT
HIT F4
RELEASE ALT
MOUSEMOVE 20,20

Eli

Klikkaa vasenta nappia
Odota 1000 ms
Paina enter
Paina print screen
Liikuta hiiren rullaa
Käynnistä notepad
Paina alt pohjaan
Paina f4
Vapauta alt
Liikuta hiirtä koordinaatteihin 20,20

Tosin pitkällä tähtäimellä oma ohjelmointitaito on huomattava etu.

Juice [31.08.2005 22:02:48]

#

Äh, muokkausaika meni hikisesti umpeen. Tässä on, jos kiinnostaa.

Tumppu [01.09.2005 17:09:26]

#

noh mä voin aikani kuluks tehä.. :D

kayttaja-2791 [01.09.2005 19:06:35]

#

Hommaan on olemassa myös valmiita ohjelmia, kuten AutoHotKey ja Autoit. AutoHotKeytä olen käyttänyt paljonkin ja eritoten ohjelmointia osaaville se on todella hyvä työkalu. Myös nauhoitustoiminto toki löytyy.

Juice [01.09.2005 19:43:38]

#

Mainittakoon vielä näin sivuhuomautuksena, että RoLa toimii Windowsin lisäksi ainakin Solariksella ja Linuxilla, toisin kuin AutoHotKey :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta