elikä jos jollain olisi tekemisen puutetta ja haluais koodata jotain nii voisitko koodata mulle semmosen ohjelman millä voi tavallaan 'nauhoittaa' hiiren napin painalluksia ja kun sitten painaa että aloita niin se alkaa toistamaan painamista samoista kohdista samalla napilla samalla vauhdilla :P tommonen ois tarve ku en ite saa sitä toimimaan jos sulla on jo semmonen valmiina meilaa klaus.mantila@jippii.fi
Mitä annat?
Kuulostaa runescapen autominerilta. Itse en ole ikinä pelannut tosin sitä. :P
Itse kehitin toissailtana helpon, suppean ja tulkattavan Rola-ohjelmointikielen, joka on tarkoitettu hiiren ja näppäimistön syötteiden simuloimiseen. Mitään nauhoitusfeaturea siinä ei tosin ole. Jos kiinnostaa, voin mailata (toimivan) Betan. Ota tässä tapauksessa yhteyttä sähköpostiin (löytyy profiilista). Nauhoittimen voit tehdä itse tai katsotaan jos joskus jaksaisin sellaisen tehdä.
Kielen syntaksi on helppo (tosin toistaiseksi kommentteja ei tueta):
CLICK 1 WAIT 1000 HIT ENTER HIT PRTSCR WHEEL -1 START notepad PRESS ALT HIT F4 RELEASE ALT MOUSEMOVE 20,20
Eli
Klikkaa vasenta nappia Odota 1000 ms Paina enter Paina print screen Liikuta hiiren rullaa Käynnistä notepad Paina alt pohjaan Paina f4 Vapauta alt Liikuta hiirtä koordinaatteihin 20,20
Tosin pitkällä tähtäimellä oma ohjelmointitaito on huomattava etu.
Äh, muokkausaika meni hikisesti umpeen. Tässä on, jos kiinnostaa.
noh mä voin aikani kuluks tehä.. :D
Hommaan on olemassa myös valmiita ohjelmia, kuten AutoHotKey ja Autoit. AutoHotKeytä olen käyttänyt paljonkin ja eritoten ohjelmointia osaaville se on todella hyvä työkalu. Myös nauhoitustoiminto toki löytyy.
Mainittakoon vielä näin sivuhuomautuksena, että RoLa toimii Windowsin lisäksi ainakin Solariksella ja Linuxilla, toisin kuin AutoHotKey :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.