Onpa tässä joutunut raapimaan päätä useampaan kertaan, kun yritän omalla koneella koodata PHP:tä ja kun joutuu virheet etsimään lähtemällä kommentoimaan riviä yksi kerrallaan kunnes sitten jossain vaiheessa alkaa toimia. Normaalisti tässä on kaikkein tiukimmat säädöt ympäristön suhteen päällä, mutta nyt ei saa minkäänlaista virheilmoitusta ulos ja kaiken lisäksi koodin suoritus loppuu myös "huomautukseen". Mihinkään asetuksiin en ole pitkään aikaan kajonnut. Veikkaus on, että jotain on tapahtunut, kun päivitin php:stä uuden version tuossa joku aika sitten.
Ideoita, mikä voisi olla vikana? Ratkaisu on asentaa php:n paketit uusiksi? Just vaan on fiilis koodata ja ei jaksais alkaa säätämään linukkaa...
php.inissä kaikki näyttää olevan virheiden suhteen kuten ennenkin, eli errorit on päällä ja kaikki errorit näytetään. Ongelma ei varmastikkaan ole siellä.
Edit: Huppista, nyt puhuin palturia... Olin näköjään vain onnistunut koodaamaan pitkään ilman ainokaistakaan parse-errorria :) Ne näköjään tulostuvat normaalisti. Ongelma on siis siinä, että kun pitäisi tulla huomautus, ei tulekkaan huomautusta, vaan koodin suoritus loppuu siihen. Käsittämätön ongelma :/ Väliaikaisratkaisu: error_reporing = E_ALL ^ NOTICE
Itse olen joskus tehnyt koodia omalla koneella jonka jälkeen siirtänyt filut tuotantoon. Siellä taas error_reporting on ollut pois päältä kokonaan. Virheiden tutkiminen onnistui tutkimalla apachen virhelogia, johon PHP yleensä asetetaan kirjoittamaan omat virheensä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.