Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: mIRC ja botit

Koipio-ohjelma [15.08.2005 15:08:38]

#

Tässä taannoin latasin itselleni mIRCin, kun kerta halusin kokeilla irkkaamista. Asennus ja muut sujuivat ihan hyvin, mutta serverille yhdistämisessä on ongelmia. Suurimman osan ajasta, saan seuraavanlaisen viestin:

Closing Link: Koipio-ohjelma[unknown@dsl-kpogw5c34.dial.inet.fi] (K-lined: bots)

Mitä minä tuosta ymmärsin, en pysty liittymään serverille, koska minulla on botti käynnissä. Omituista tässä on se, etten ainakaan omasta mielestä ole ladannut/käyttänyt minkäänlaista bottia.

Ei kukaan tiedä mitä ihmettä pitäisi tehdä?

Blaze [15.08.2005 15:33:45]

#

Palvelin ei päästä sua sisään, koska IP:stäs/palveluntarjoaltas yleisesti on joskus aiemmin tullu botteja, joita palvelin ei ilmeisestikään salli.

Koita jotain toista palvelinta.

KeKimmo [16.08.2005 12:10:03]

#

Minulla ainakin irc.cs.hut.fi antaa tuollaisen valituksen. Taitaa olla niillä Soneran ip-alue banaanissa. Soneran oma irc-palvelin on irc.inet.fi, mutta koska se on viime aikoina kaatuillut ihan liian usein, suosittelen käyttämään irc.cc.tut.fi:tä.

Blaze [16.08.2005 12:42:00]

#

Mutta eivätkös nuo ole saman palvelimen kaksi eri reverseä? Miksi toisella joku olisi bannissa ja toisella ei?

KeKimmo [16.08.2005 13:43:26]

#

Havainnollistus:

irc.cc.tut.fi <- Tätä kehotin käyttämään
irc.cs.hut.fi <- Tälle ei saa yhteyttä

irc.cc.tut.fi == irc.cs.tut.fi

irc.cs.tut.fi -> tut.fi
irc.cs.hut.fi -> hut.fi

TUT != HUT

No niin, nyt on tutkittu ja hutkittu.

EDIT: Niin, ja noilla palvelimilla on myös eri ip-osoitteet, mutta tuollainen todistus oli hauskempi tehdä ;)

irc.cc.tut.fi 192.98.101.228 \ Nämä kaksi ovat
irc.cs.tut.fi 192.98.101.228 / yksi ja sama

irc.cs.hut.fi 130.233.48.241 - Tämä on ihan eri

Blaze [16.08.2005 15:00:38]

#

Anteeksi, luin tuon hutin tutiksi.

Puhuin nimittäin juuri noista irc.cc.tut.fi:stä ja irc.cs.tut.fi:stä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta