Mä vaan selasin ja yritin ettii c++ Tutoja googlen kautta entä te?
fawkz/thefox kutsu irkkiin kanavalle ja jossain vaiheessa sitä alko käymään täällä sivullaki.
Etsiskelin QB-efektejä Googlella.
Etsin kai jotain Googlella.
Innostuin koodailemaan ja etsiskelin suumalaisia ohjelmointiin liittyviä sivustoja, ja tää paikka viehätti alusta asti. :)
Muistaakseni laitoin profiilin vapaaseen kuvaukseen maininnan. Etsin marraskuussa 2003 googlella freewarepelejä. Osuin sitten koodivinkkialueelle ja käsiin sattui Gwaurin QB-efekti "Poliisiauton valot". Kopioin sen QB-kääntäjään kommentteineen ja aloin ohjelmoimaan. Kun aloin tekemään omia koodeja, rekisteröidyin tänne muisteekseni helmikuussa 2004.
Löysin kun etsin googlesta sanalla "hakkerointi" ja löytyi linkki putkan foorumeille.
rndprogy kirjoitti:
Löysin kun etsin googlesta sanalla "hakkerointi" ja löytyi linkki putkan foorumeille.
Tää paikkahan on täynnä pientä hakkerointii =)
Muistaakseni etsin googlella jotain c++/ohjelmointiin liittyvää ja siellä oli sitten linkki tänne.
Mä löysin tänne kaverin kautta joka on itsekkin vieläkin täällä ja hänen ansiosta aloitin ohjelmmoinnin ja huonot ohjelmani:D
Googlen kautta löysin etsiessäni Visual Basickkiin oppaita.
Kun etsin kesän 2004 alussa ohjelmointikilpailuja ja löysin tieni ristinolla-kilpailuun.
Acorn sano mulle mesessä.
Googlella sivut löytyi joskus kaaauan sitten. Foorumille reggasin vasta ?
Tarkkaan en muista, mutta jotenkin siihen liittyi ongelmat QB:n kanssa ja Google sitten taisi johdattaa tänne...
kaveri kerto
Etsin jotain Googlella.
Olen poikkeus. Löysin tänne jonkun tyypin sivuilla olleen linkin kautta. :o
Mullekki kaveri kerto.
Taisin jotain ohjelmointimateriaalia googletella, varmaankin QB:lle tai PHP:lle.
Etsin QB-sivustoja joskus netistä kun kiinnostuin ohjelmoimisesta.
Joku mainitsi irkissä putkan matopelikilpailusta.
Etsin Googlella PHP-koodinpätkiä.
Jaa-a, olisinko jostain nyt jo kuolleesta foorumista löytänyt linkin.
Vapaalla.orgin kautta joskus tosi kauan sitten, jos nyt ihan oikein muistan.
Kaveri kertoi mesessä ja pitihän se tulla heti kurkkaamaan.
Kaverilta kuulin. Se tosin ei itse harrasta ohjelmointia juurikaan, eikä ole rekisteröitynyt tänne.
Taisi olla Pelit.fin foorumeilta, siinä vuosi sitten.
Jotain C++ tutoriaaleja/vinkkejä mä googletin ja sit löysin tänne...
MBNetin PHP Juttupalstalla kerrottiin säännönmukaisesti, että täältä löytyy esimerkkikoodit PHP:hen.
Kuukletin jotain qbasic juttuja.;)
Kolmetoista murhaa ja koivuun sekaantuminen, elinkautinen rapsahti..
-Grey-
Uskoisin, että kaverin kanssa googlen kanssa löydettiin tämä sivusto, mutta varmaa tietoa ei ole ;)
Öö, en muista. Kai seki oli joku googlella löydetty tai kaverin kertoma.
Etin googlella jotain vb tai php juttuja
En ole varma. Joskus muutama vuosi sitten taisin juuri ohjelmoimaan alkaneena lukaista mikrobitistä ohjelmointiputkasta tai sitten löysin googlesta, kun hain quickbasic koodeja. En tiedä kumpi oli se mitenkä mä löysin tänne, mutta lähes alkuajoista saakka olen kuitenkin täällä ollut.
Kaveri kerto
Taisin yllättäen törmätä googlen kautta tänne.
Joskus aikoinaan koodasin koulussa jotain pientä ja törmäsin tänne kun ajattelin verestää vanhoja taitoja ja miksei oppia uuttakin samalla.
Ensin luin vanhaa pelikkarilehtee jos puhuttiin PS ykköselle ohjelmoimisesta Yarotzella tms. ja seuraavana päivänä ettin Googlella ohjelmointi sanalla jotain sivustoo.
Muistaakseni hain netistä apua PHP opiskeluun. Ja löytyihän sitä apua.
Nolla.netin foorumissa etin tietoa siitä, miten saisin salattua sivuni lähdekoodin, ja siellä - ilmeisesti jokin täälläkin rekisteröitynyt - sanoi, että lueppas ohjelmointiputkan PHP-opas, ja sitten osaat. Ja osaankin! :)
Etin javascript opasta googlella, ja siitä asti, kun katoin tän linkin, oon käyny tääl usein.
sooda tais tämän mulle joskus esitellä. Kivaa on ollu.
Keväällä 2002 jotenkin ajauduin tänne, itselläni ei ole kovinkaan tarkkaa muistikuvaa miksi ja miten, mutta aika pian myös irc-kanavalle joinin.
Jos en ihan väärin muista mureakuhan tai murobbs:n kautta joku referoi tätä sivustoa.
Tammikuussa 2004 aloittelin PHP:n opiskelun. Lainasin kirjastosta kaikki mahdolliset PHP-kirjat, joiden avulla tein itselleni vieraskirjan webbisivuilleni.
Kiinnostus alkoi laajenemaan, joten haeskelin googlesta suomenkielisiä sivustoja aiheella PHP. Sitä kautta eksyin myös ohjelmointiputkan sivuille. Nykyään käyn lähes päivittäin katsomassa minkälaista keskustelua sivuilla käydään.
Sivuston ylläpitäjä kertoi mureankuhan foorumilla tekevänsä tälläistä sivua.
Googletin servunpystytysohjeita ja jotenkin tulokset ohjautui tänne (monesti). Kun alkoi jo hiukkasen hallita ohjelmoiintia, rekisteröieyin kait joskus loppuvuodesta 2004.
Mikrobitin numerossa 5/2004 oli (peli)ohjelmointiin liittyviä linkkejä. Niitä oli kaksi ja päätin valita suomalaisen eli ohjelmointiputkan :D Se toinen taisi olla gamedev.com...
Kaiketi joltain sivulta joskus. Ei voi muistaa.
Etin googlella ohjeita...
koulussa näin ku puhveli kävi ja päätin itekki koittaa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.