(tämän aiheen saa siirtää mikäli on väärällä alueella)
Lyhyesti: haen php:tä osaavaa/osaajia tilalleni erääseen luontoaiheiseen sivustoon.
Eli minä olen ollut nyt jonkin aikaa mukana luontoaiheisen sivuston rakentamisessa ja vastannut lähinnä php-koodista sivustolla. Sivusto (Luontotupa) ei ole kaupallinen vaan täysin harrastelijapohjainen, joten "palkkaa" ei saa - ainoastaan mainetta :) Tälle sivustolle olen rakennellut php:n avulla käyttäjien rekisteröinnin sekä profiilisivut, joita voi kirjautuneena sisään muokata. Esimerkki julkisesta profiilisivusta joka minulla on siellä: http://www.luontotupa.net/index.php?page=profiili&kayttaja=trinit
Koska aikani on hieman rajallinen, en pysty enää kovin paljoa panostamaan sivuston php-puolen ylläpitoon varsinaisen ylläpitäjän kanssa ja haen nyt tätä kautta henkilöä, joka haluaisi tulla tilalleni vastaamaan samoista asioista ja kehittämään profiilijärjestelmää eteenpäin. Sen kummempia vaatimuksia ei ole, kuin php:n hyvä tuntemus. Tietokantaa ei ole käytetty oman osaamattomuuteni vuoksi joten sen osaaminen olisi hyödyksi tulevaisuudessa, mutta ei välttämätön. Osaaminen siksi, koska tällä hetkellä kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien tiedot tallennetaan tekstipohjaisiin tiedostoihin ja aikaa myöten sivusto hidastuu.
Mikäli halukas tähän löytyy, tulen olemaan vähintään sen aikaa apuna, että tiedostojen rakenteet yms. toiminnalliset osiot tulevat selviksi uudelle "php-gurulle". Sivuston kehitys ja ideat selvitetään varsinaisen sivuston ylläpitäjän kanssa. Minä en puutu enää siinä vaiheessa peliin mukaan kun uusi osaaja on mukana, ainoastaan autan em. rakenteiden kanssa ja tekemäni koodinkin kanssa, koska tiedän että on vaikeata lukea toisen kirjoittamaa koodia ja yrittää selvittää mitä siinä tehdään :) Makuasia on sitten käytetäänkö vanhaa koodia, vai rakennetaanko uutta...
Yhteydenotot ja kyselyt ym. joko tähän viestiketjuun jolloin muutkin pääsevät perille asioista taikka suoraan profiilistani löytyvään sähköpostiosoitteeseen.
Kyseinen sivusto: http://www.luontotupa.net
Ilmeisesti ei ainakaan vielä ole kukaan kiinnostunut tästä kun ei ole palkkaa luvassa :) Mielelläni ottaisin vastaan edes vihjeitä, mistä muualta saattaisi innokkaita auttajia löytyä...
PHP:n tuntemus ei siis tarvitse olla "gurumaista" sillä ei koodi nytkään mitenkään kovin vaativaa ole mielestäni ja voisi luultavasti tehdä vieläkin tehokkaammaksi
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.