Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: ICFP-ohjelmointikilpailu

Deewiant [23.06.2005 22:09:05]

#

Ties vaikka olette tämän missanneet: The Eighth Annual ICFP Programming Contest.

--

Eli huomenna, Suomen aikaan kello 17:00, esitetään ongelma, joka tulee ratkaista ohjelmoiden. Viimeistään maanantaina pitää lähettää ratkaisu.

Erikoisuus, jonka takia tämä kilpailu kiinnostaa ainakin minua muita vastaavia enemmän: kahden viikon päästä, lauantaina 9. heinäkuuta, muutetaan ongelmaa hieman ja annetaan päivä muuttaa alkuperäistä ratkaisua uuden ongelman ratkaisua varten. Mitä vähemmän muutoksia, sitä todennäköisempää, että voittaa --- eli alkuperäisen koodin kannattaa olla selkeää ja helposti laajennettavissa.

Palkintojakin on, Yhdysvaltojen dollareiden muodossa. Parhaimmillaan yksi henkilö voi voittaa $1000 --- ryhmässä osallistumista kuitenkin suositellaan.

Tarkempia tietoja löytyy luonnollisesti kilpailun nettisivustolta.

--

Itse ajattelin ainakin katsastaa ongelmat. Epäilen kuitenkin, että näin korkeatasoisessa kilpailussa (katsokaapa vaikka viime vuoden tehtävä) minulla on mitään varsinaista sanomista... kiinnostavalta kuitenkin vaikuttaa, ja yritän keksiä jonkinlaisen ratkaisun edes ensimmäiseen ongelmaan, vaikka epäilen saavani sellaisen aikarajan sisällä valmiiksi.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta