Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Etsitään porukkaa projektiin. (Php+MySql)

makeuu [20.06.2005 20:56:18]

#

Joo.. Eli olisin tässä valmis aloittamaan eräänlaisen projektin php:llä ja mysql tietokannoilla. Hakisin apuun muutamaa työntekijää, joihin voisi luottaa ja muutenkin he osaisivat php:tä.

Idea:
Suomenkielinen sivustojärjestelmä (kuten phpNuke)
Ominaisuuksia esim.
-Uutiset
-Kalenteri
-Foorumi
-Haku
-Rekist. Kirjaut.
-Gallup
-Ja muita aiheeseen liityviä.

Itse olisin valmis ohjelmoimaan uutiset, haun ja jonkin verran foorumista ja muuta.

Jos idea on turha niin sanokaa reilusti. Kaiken tämän keksin vain siitä että olisi jotain tekemistä nyt kesälomalla.

ajv [20.06.2005 22:40:15]

#

Mulla olisi suurinpiirtein noi kaikki paketit + muutakin valmiina, mutta jotenkin ei kiinnosta tehdä niistä mitään sivustojärjestelmää. Sen jälkeen saa antaa 24/7 n00beille tukea miten niitä käytetään.

Idea on minusta aika turha. Parempi olisi kehittää jo olemassaolevia, kuin tehdä omaa.

makeuu [21.06.2005 14:47:46]

#

Joo.. asiahan voi olla juuri näin. :)

ajv [21.06.2005 17:58:22]

#

Noh... Ei aina kannata ajatella, että onko koodin vääntäminen turhaa. Saahan sitä turhaa työtäkin tehdä, jos se on hauskaa. Eikä tuollainen projekti siltikään turha ole. Vaikka se ei ikinä valmistuisikaan ja sitä ei ikinä kukaan käyttäisikään, niin aina noista jotain oppii - ja se ei ole turhaa :)

Onkohan mulla ne päivät, kun mieliala vaihtelee näin rankasti... :) Ei vaan, aurinko paistaa ja vuoden kohokohta lähenee. Muutaman päivän päästä pääsee taas juhannusfestareille nollaamaan aivonsa ja rahatilanteensa... Sitten jaksaa taas elää ihmisiksi loppuvuoden.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta