Mistä voisi löytää ilmaisen tehokkaan flash ohjelman jolla voi tehdä .swf tiedostoja. Olen ettinyt kaikkialta eikä www.apukeittio.com:mista ollut paljon apua...
Mitä käyttöjärjestelmää käytät? Jos käytät windowssii,niin kyllä tuo Macromedia flash on ylivoimainen. Vaikka sen hinta on aika tyyris, niin voin sanoa kokemuksella että siinä raha ei mene turhaan. Muistaisin niin, että linuxiin on jokin ilmainen flash editori, mutta nimi ei tule nyt mieleen.
mulla on windows sekä linux, mutta mikä noista Macromedian flasheista olisi paras tai siis normaaliin käyttöön ja halpa?
Ite käytän Macromedia flash mx 2004:sta, se ei ole kovin halpa, mutta voihan siitä ladata ensiksi tuon ilmaisen kokeiluversion ja käyttää sitä alkuunsa.
Onko sulla opiskelija versio? Ja jos on niin onko siinä normaaliin versioon muuta eroa kuin hinta?
On mulla opiskelijaversio. Ite en oo ainakaan huomannut mitään puutteita tai rajoituksia. Luulisin että ainut rajoitus on että opiskelijalisenssillä ei saa tehdä kaupallisia ohjelmia.
Ok entä mistä ostit ja paljon makso?
Ostin käytettynä uutisryhmästä:(sfnet.tori.myydaan.atk.ohjelmat) se maksoi 70euroa.
mistä muualta saisi hankittua macromedian flash mx 2004 halvalla?
Se varmaan vähän rippuu, se voi löytyä huuto.netistä tai uutisryhmistä tai ihan missä vaan foorumeilla.
huuto.netista ei löytynyt ja goolella etsiminen oli toivotonta ei ole olemassa mitaan muuta osoitetta?
mäihällä vois vaikka mbnetin osto/myynti sivuilta löytää.
katoin sieltäkin
mullaki on mx 2004... mut en vaa osaa käyttää... :D
Kannattaa hankkia joku kirja, jonka avulla opiskelee sitä. Voin näin heti sanoa että actionscript on sutkot helppo oppia ja sillä saa hienoa jälkeä aikaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.