Projekti castlebreak. Voisiko joku auttaa tekemään roolipelin lopun kato kun pitäis enää tehdä siihen vain tekoäly niin se roolipeli olisi valmis. Se roolipeli on vähän kuin Woima v.2 paitsi sen ensimmäiseen versioon en oo ajatellu aseita vielä Paitsi boteille ja boteille se tekoäly pitäisi tehdä että ne pystyisi liikkumaan ja ampumaan.
Katsoin sinun "koodivinkit", näyttivät aika amatöörimäisiltä.
Voitko näyttää aikaisemmat projektisi?
Kyllä Voin näyttää aWW. Ja ainiin sinunkin projektit näyttää aika amatöörimäisiltä mutta näyttää että oot aika hyvä php/html koodaaja
Tässä on manuska molemmille http://sosiaalisestirajoittuneet.fi/index.php?
Haha puhveli toi juttu mutta voitko auttaa mua sen pelin tekemisessä niin kato päästään projekteihin
Voisin antaa jonkinlaista apua, jos saisi vähän tietää enemmän tuosta projektista.
hunajavohveli tästä pelistä on jo tehty 80 prosenttia ja vain bottejen tekoäly puuttuu enään muuten se on valmis.
No juuri siksi sitä tietoa haluaisinkin. Paha se on mitään tekoälyä ruveta väsäämään, jos ei tiedä, millaisesta pelistä on kyse.
Mä voin auttaa tekemään jos saan vähintään 7 euroa tunnilta.
No pistäppä kuvaa pelistä, niin saadaan nähdä minkämoinen tekele peli on. Voin mahdollisesti auttaa, mikäli hinnasta sovitaan.
Samoin jos saan 7€ tunnilta niin autan ilomielin =D
Tesmu ja jaska ei tästä proektista saa rahaa mutta auttamisesta oppii itse ilmaiseksi ja hunajavohveli tästä tulee vähän saman tapanen roolipeli kuin woima eli tässä pystyy liikkumaan aivan saman tavalle kuin siinä ja tämä on aivan samanlainen kuin se paitsi tässä on erilaisia ovia paljon. Ja tarvitsisin vain enään vasustajille tekoälyn että botit pystyy ampumaan ja liikkummaan sivullepäin ja ylös/alaspäin.
Anna screenshot pelistä niin voin kirjottaa vaikka heti sulle sellasen :P
"vähän saman tapanen roolipeli kuin woima" ei oikein riitä kuvaukseksi. Lähinnä pitäisi tietää, onko peli tilepohjainen, mitkä ovat mahdollisia toimintoja boteille ja muita yksityiskohtaisempia asioita. Tarvitaanko jotain esteenkiertoalgoritmeja tms.? Ja onko tarjolla jonkinlaista rajapintaa, vai pitääkö yrittää soveltaa suoraan siihen muotoon, mihin se koodi on kirjoitettu?
ja aiemmassa selityksessä kerrottiin lähinnä miten pelissä liikutaan, eli ei kuulosta kovinkaan lupaavalta..
hunajavohveli kerron ne nyt. Boteille ovat mahdollisia toimintoja että ne liikkuvat aivan randomilaisesti sivuille, ylös ja alas mutta ampuvat aina suoraan sivuille, ylös ja alas myös ihan randomilla ja siitä siihen peliin tulee haastavuus pelissä on 25 rataa. Ja boteista vielä lisää asii on tässä että ne eivät saa liikkua liian nopeasti vaan aika hitaasti ja semmoisia bugeja ei saisi olla että ne hyppivät jossain seinillä siinä on 3 erilaista bottia sitten yhden niistä pitää liikkua ylös ja alas muulla tavalla se ei liiku eikä ammu sitten ja toisen taas pitää liikkua kummallekkin sivulle ja sekään ei liiku muulla tavalla sitten eikä ammu ja kolmas ei liiku mitenkään sitten se vain pysyy paikalla ja ampuu joka suuntaan vuorotellen. ja castle breakkiin aion vielä itse tehdä sitten aika ison koodin sitten lisää.
Gary534 kirjoitti:
hunajavohveli kerron ne nyt. Boteille ovat mahdollisia toimintoja että ne liikkuvat aivan randomilaisesti sivuille, ylös ja alas mutta ampuvat aina suoraan sivuille, ylös ja alas myös ihan randomilla ja siitä siihen peliin tulee haastavuus pelissä on 25 rataa.
Ei tuollaiseen tarvita kovin paljon. Mikset tee itse? Tuollaisen saa väsättyä muutamassa tunnissa, ellein nopeammin.
Kato aWW mä yritin jo kerran mutta epäonnistuin siinä enkä löydä vikaa mistään kohtaa koodistani olen jo katsonut koodin läpi jonku viisi kertaa eikä löydy vikaa mistään voihan siellä tietysti olla joku tosi pieni kirjoitus virhe.
Mitään en tiedä, mutta olisiko helpompi pastettaa se koodi tänne? Ehkä voisimme auttaa...
Se voisi olla vaikeaa koska koodi on niin iso. Mutta ehkä voisin laittaa sen Zip tiedostona tänne.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.