Miten saan, että hiiri kohdistuu jossain toisessa ohjelmassa olevaan 3D-objektiin?
Vaikka ohjelma olisi Full screenissä.
...täh? haluatko selventää vähän.
Oma ohjelmasi vai joku muu?
Kaveri vissiin tahtoilee tietää, että miten muutetaan hiiren sijaintia, ja miten luetaan muiden ohjelmien komponenttien tietoja, vai..? Ensimmäinen onnistuu kyllä, jälkimmäinen voi olla vähän hankalampi. Varsinkin jos otetaan Windowsien tietoturvallisuusominaisuudet huomioon :)
Eikai kyseessä ole Runescape Autominer tms...
Ei oo mikään autominer.
Mutta onko se oma ohjelmasi, johon hiiri pitää kohdistaa?
Taidat tehdä Cee ässään xiit ohjelmaa ^^
Noh olisihan se kiva tietää mihin oot käyttämässä tota
yks hyvä vaihtoehto olisi DDE yhteys mutta ei siitä sitten sen enempää...
En oo CS:äänkään tekemässä mitään xiitti ohjelmaa enkä mihinkään muuhunkaan nettipeliin. Ja ei oo oma ohjelma missä hiiri pitää kohdistaa. Mikä on DDE-yhteys?
Ei xiittausta, ei autominereita, eikä muitakaan botteja? Ah, miten harmillista! Nyt emme voi sinua auttaa :-D
-Grey-
Grey kirjoitti:
Ei xiittausta, ei autominereita, eikä muitakaan botteja? Ah, miten harmillista! Nyt emme voi sinua auttaa :-D
-Grey-
Jahas. No voin mä tehdä xiitinkin, jos sä oot tosissas? =P
DDE lähettää käskyn toiseen ohjelmaan esim mIRCIn dde yhteys on sellanen et se lähettää mIRCIn jonkun komennon ja mIRC suorittaa sen DDE yhteyskiä voidaan käyttää myös muissa ohjelmissa
DDE:tä voi käyttää vain, jos ohjelman tekijä on koodannut tietyn toiminnon ohjelmaan. On taas vähintäänkin epätodennäköistä, että peli varta vasten odottelisi hiiren kohdistamisen aiheuttavaa DDE-viestiä.
Tällaisen ohjelman tekemiseen liittyy niin monta ongelmaa (hiiren liikuttelu ulkoa käsin, 3D-objektin tunnistaminen ym.), että melkein jättäisin homman sikseen. Mutta kerro nyt kuitenkin, mitä olet tekemässä - on ehkä olemassa helpompikin tapa.
No mä päätin, että teen sittenkin tälläsen ohjelman:
1. Ohjelma liikuttaa hiiren TC: E:ssä ( http://truecombat.com/intro.php ) pään (3D-objekti) kohdalle (vaikka se olisi seinien takana) timerissa jonka intervalli on 1.
[2. (Jos mahdollista) Ohjelma ampuu sillon kun objekti näkyy (eli ei ole missään seinien takana).]
Ei haittaa vaikka tähtäin heiluis joka paikkaan koko ajan koska pää objekteja on aika paljon (1-999kpl). Sekoaako ohjelma, jos/kun pää 3D-objekteja on pelissä monta samaan aikaan? Ja pystyykö tälläistä ohjelmaa tekemään VB6:lla vai pitääkö se ohjelmoida C++:lla tai Javalla? TC:E on modi Enemy Territoryyn ( http://www.enemy-territory.com ).
No et ihan helpolla tuota saa aikaan. Tuskin edes mahdollista, eikä äkkiä tule edes mieleen, mihin tuollaista tarvitaan.
Oliko tuo viesti kenties "piilotettu" koodipyyntö? Pisti tuo kohta kakkonen silmään.
Jos tuo edes on mahdollista, niin vaatii kyllä aikamoista säheltämistä. Joutuisit käytännössä käpälöimään koko pelin muistialueita, jotta saisit selville objektien sijainnit. Sitten pitäisi tehdä tarkistukset, onko objekti näkyvissä plus vielä se hiiren liikutus.
Eli suoraan sanoen: Aivan liikaa vaivaa tuollaisen turhuuden vuoksi. Suosittelen, että jätät sikseen.
Kyllä mä haluan tehdä tuon. Ja on se mahdollista, kun onhan CS:nkin tehty kaiken maailman AimBotteja!
Varmaan onkin mahdollista, mutta veikkaisin, että siinä pitää tuntea pelin toiminta aika hyvin. Niin että tee pois vain, jos osaat. Sinulla kai on myös pelin lähdekoodi ja selkeä käsitys sen toiminnasta?
Tuo on selkäe cheatti ohjelma Wolfenstein enemy terrorityyn
Mun mielestä tähän ei pitäisi vastata koska multiplayer cheating on perseestä
Kulma kirjoitti:
Kyllä mä haluan tehdä tuon. Ja on se mahdollista, kun onhan CS:nkin tehty kaiken maailman AimBotteja!
Visual basicillako aimbot-turhakkeet on tehty? :D
Miksi haluat Xiittejä? Vaihda peliä jos et pärjää, tai pelaa enemmän ja opi virheistäsi...
Muuten, kun täältä kysyt neuvoa koodisi sisältöön, mitä olet silloin tarkkaan ottaen tehnyt siitä koodista? Pari commandbuttonia, formi, module ja kääntänyt? Siihen se taitaa jäädä. ;)
mutta tässä vähäsen alkua, laita module1:een ja käännä
huom. Aina ei kannata ottaa tosissaan. .,)
Option Explicit Private Declare Function EnumDisplaySettings Lib "user32" Alias "EnumDisplaySettingsA" (ByVal lpszDeviceName As Long, ByVal iModeNum As Long, lpDevMode As Any) As Boolean Private Declare Function ChangeDisplaySettings Lib "user32" Alias "ChangeDisplaySettingsA" (lpDevMode As Any, ByVal dwflags As Long) As Long Private Declare Function CreateIC Lib "gdi32" Alias "CreateICA" (ByVal lpDriverName As String, ByVal lpDeviceName As String, ByVal lpOutput As String, ByVal lpInitData As Long) As Long Private Const MYn = 1 Type DxGameStruct bots(999) As String botsHead(999) As String botX(999) As Long boty(999) As Long botZ(999) As Long botHAngle(999) As Long botWAngle(999) As Long meSeeBot As Boolean meShooting As Boolean meReload As Boolean meHAngle As Single meVAngle As Single SendMessage As String End Type Dim Gx As DxGameStruct Global GAMENAME As String Global GAMEFOG As Long Global LENSFLARE As Boolean Global MyHealt As Boolean Global SeeAllEnemys As Boolean Global KeepCnf As Boolean Sub main() settings Do If Gx.meSeeBot = True Then shoot Gx.meHAngle, Gx.meVAngle End If DoEvents Loop End Sub Function shoot(hAngle As Single, vAngle As Single) For i = 0 To 30 Gx.meShooting = True Gx.SendMessage "BangBangBang!" Next i If Gx.meReload = False Then Gx.meReload = True Else Gx.meReload = False End Function Function settings() GAMENAME = 1 'laita tähän pelin polku ja nimi tyyliin: "C:\unrealtournament\system\ut.exe" GAMEFOG = 0# 'ei yhtään savua tai muuta LENSFLARE = False 'ei mitään häikäisyä MyHealt = 100 'healtit täysille (yleensä se 100 on sopiva, ei kannata laittaa liikaa, jotkut pelit ei tykkää) SeeAllEnemys = True 'näyttää vihut vaikka ne olisi missä KeepCnf = True 'pitää kokoaika konffit kasassa End Function
lainaus:
Tuo on selkäe cheatti ohjelma Wolfenstein enemy terrorityyn
Mun mielestä tähän ei pitäisi vastata koska multiplayer cheating on perseestä
Sarkasmilla on hyvä vastata.
Joku yksinkertanen aimbotti tehdä niin, että vaihetaan pelaajien modellit, sillain että toisella puolella on punaset ja toisilla siniset, ja sitten ohjelma skannaa ruutua ja kun löytyy punasta niin pistetään kursori siihen.
Niin, ja paras cs klaani on kyllä myg0t :)
http://www.myg0t.com/ | http://www.g0tcheats.com/
Function shoot(hAngle As Single, vAngle As Single) For i = 0 To 30 Gx.meShooting = True
Tossa missä on toi "i" on joku vika en voi tehdä tästä exeä.
Miten saan että on sumua? Mitä pitää laittaa tähän GAMEFOG = ?
Toimiiko toi muuten ET:n modeissa?
Kulma opettelee perusasiat. Tuo For i = 0 To 30 kuuluu silmukkaan. :)
Valittaa varmaan, koska i:tä ei ole määritelty. Eikä tuon koodin tosiaankaan ole tarkoitus toimia suoraan.
hunajavohveli kirjoitti:
Valittaa varmaan, koska i:tä ei ole määritelty. Eikä tuon koodin tosiaankaan ole tarkoitus toimia suoraan.
No miten se määritetään?
Ja miten laitetaan toimimaan?
Mitä jos vaikka hyppäisit kaivoon.
Dim i As Integer
Mitä jos vaikka..hmm, opettelisit ensin vähän ohjelmointia ennen kuin teet tollasen?
Haluatko sinä oppia tekemään itse tuollaisen, vai haluatko, että joku muu tekee tuon sinulle? Jos haluat itse oppia ohjelmoimaan, niin tämä ei ole projekti, josta kannattaa aloittaa. Jos haluat jonkun muun tekevän tuon, niin sitten tämä keskustelu on väärällä alueella.
hunajavohveli kirjoitti:
Haluatko sinä oppia tekemään itse tuollaisen, vai haluatko, että joku muu tekee tuon sinulle? Jos haluat itse oppia ohjelmoimaan, niin tämä ei ole projekti, josta kannattaa aloittaa. Jos haluat jonkun muun tekevän tuon, niin sitten tämä keskustelu on väärällä alueella.
Kumpaakin.
No, jos haluat oppia tekemään niin opettele ensin ohjelmoimaan toisenlaisilla projekteilla. Kun VB alkaa olemaan hyvin hanskassa, voit miettiä tätä uudestaan.
Ja tuskin kukaan täällä haluaa alkaa tekemään aimbotteja, nämähän pilaavat pelin kuin pelin. Jos tosiaan haluat pilata muiden peli-ilon ja samalla tapattaa omasikin nopeasti, googleta.
Onkohan tuo trolli?
Kulma kirjoitti:
hunajavohveli kirjoitti:
Kumpaakin.
Et tainnut löytää viestistä sarkasmia. :(
Meni koko roska hukkaan. :P
Olisi varmaan pitänyt laittaa miljoona hymiötä perään. Oih ja voih...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.