Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Minkälaista bisnestä teette vai teettekö ollenkaan?

xmetal [03.05.2005 19:31:35]

#

Meinaan siis ohjelmointiin liittyvää bisnestä.Itselläni mainoksia sivulla se on pieni bisnes mutta edes jotakin:)?

ajv [03.05.2005 20:51:14]

#

Ite teen "sivu bisneksenä" nettisivuja todella huonolla menestyksellä. En mainostele missään vaan asiakkaat tulevat puskaradion kautta. Perus html-nettisivujen teko vaan on hemmetin tylsää hommaa tehdä työksi varsinkin kun tuo piilevä graafinen minä ei ole vielä tullut esiin ja täten graafinen suunnittelu on hidasta ja ei-palkitsevaa. Paljon mielummin osallistuisin johonkin isoon kunnon projektiin, jossa olisi todella haastetta, mutta sellaisia mahdollisuuksia ei oikein harrastelijalle tarjoudu.

Muutama isompi php-projekti on käynnissä. Niillä on tarkoitus mahdollisesti tienata tulevaisuudessa hieman, mutta työmäärään nähden tuotto tulee olemaan niin olematon, että on parempi puhua näistä projekteista ihan harraste-juttuina :)

Valmiita php-koodeja johonkin tiettyyn ongelmaan olen muutaman tehnyt ja tälläisistä tapauksista saa muuten yleensä aika hyvän korvauksen työmäärään nähden :)

xmetal [03.05.2005 21:16:02]

#

Ok kiitos vastauksesta:)Minäkin tässä tein kaverille nettisivut joita on tarkoitus päivittää.Anteeksi mainostus koska ei tavallaan liity asiaan koska en saa palkkaa mutta mukavaahan tuommonen pikkuhaaste aina on tehdä ihan väsäilemisen ilosta ja muuten näin:)Toivotaan että joku päivä tämmönen aika noobi niinku minä teen maksusta nettisivuja mutta kova javascript harjoittelu on juuri käynnistetty joten ei sitä koskaan tiedä:)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta