Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Ensimmäinen ohjelmointi-kieleni

sisu [01.05.2005 19:43:07]

#

Kröhöm höm höm... Tiedän siis että tuolla oppaista löytyy aloittelevan ohjelmoijan opas, ja olenkin lukenut sen ja mietin että mitä kieltä rupeaisin ensin ohjelmoimaan. Haluaisin vain vähän enemmän mielipiteitä. Olen vähän miettinyt kaikkea että mikä kiinnostaisi, aluksi olin ihan PHP:n puolella että voisi tehdä kaikkea hauskaa verkko-sivuille mutta mutta... En siis tunne näitä kieliä juuri ollenkaan mutta kuitenkin nyt. HTML:kään ei ole täysin hallussa, mutta sitäkin harjoittelen, mutta nyt alustavasti haluaisin mieli piteitä. Pahoittelen jos jossain on joku ilmoitus että tämä aihe olisi turha tai vastaavaa, mutta en ole selannut sivustoa kokonaan läpi niin en tiedä. Enkä keksinyt parempaa aluetta tälle foorumille niin niin.

Juice [01.05.2005 19:52:08]

#

Ah, ikuinen sotien aihe. Itse ehkä suosittelisin VB(.Net)iä, koska sillä saat hyvin perusteet haltuun.
Jos luet nyyssejä, vinkkinä sfnet.atk.ohjelmointi / C++ opettelun aloitus.

sisu [01.05.2005 19:55:34]

#

Onhan se:D Kiitokset kuitenkin kun vastasit. Laitetaan nyt tähän viestiin kun ei viime viestiin muistanut laittaa, ja kun
on vastaustakin tullut niin tietääkö kukaan mitään hyvää kirjaa liittyen aiheeseen? Eikös ainakin Docendolla ole jotain
hyviä tai sitten ei kirjoja liittyen tietokoneisiin ja ohjelmointiin ja muuhun?

E.K.Virtanen [01.05.2005 20:39:56]

#

Plärää vähän joka kielen koodia jonkin verran läpi. Kyllä sieltä se suosikki sitten löytyy ihan itsestään. ;)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta