Elikkä syöttäisin korttien nimiä johonkin listaan sit se arpoo seitsemän sit yks ja yks yks. Botti laittaisi landit peliin (jos kukaan tietää tästä pelistä mitään) sitten vaikka pari creaturea, sit jotain taikoja ja jos mä menettäisin se mäkyis sielä jossain.
Onnistuukohan, pitääkö rueta tekeemään C++?
Öh.. en ihan tajunnut kysymystä. Mut sen mitä mä tosta (aika epäselvästä) kysymyksestä sain irti niin tuntuisi siltä että onnistuu.
Ju, taisin olla vähän huolimaton ton tekstin kans mut täs on perus idea: botti pelaa minua vastaan arvotuilla korteilla. Botille arvotaan 7 korttia joista hän valitsee landit pelatakseen, kun iso kasa landeja on pöydällä voitais asettaa peliin ukkoja, ja sitä mitä mukaan kumpikin menettää näkyy taululla energiana. Nin sitten peli etenee kun jompikumpi on kuollut
Mä en kyllä näe syytä miksi ei voisi QB:llä tehdä.. Tosin en tiedä mitä landi tarkoittaa, mutta asiayhteydestä päätellen ei pitäisi siis tosiaan olla mahdotontonta toteuttaa QBasicilla..
Landi on sellanen kortti Magic the Gatherin:issä, että sillä maksetaan esim. jonkun creature-kortin peliin ottaminen ja/tai sen taitojen kayttaminen.
Ja siis tuohan menee periaatteessa ihan qb:lläkin, eihän siinä tartte kun kasan dimmejä(kortteja varten) ja vähän tekoälyn väsäämistä.
lainaus:
Elikkä syöttäisin korttien nimiä johonkin listaan sit se arpoo seitsemän sit yks ja yks yks. Botti laittaisi landit peliin
Hyvin selitetty :P
lainaus:
(jos kukaan tietää tästä pelistä mitään) sitten vaikka pari creaturea, sit jotain taikoja ja jos mä menettäisin se mäkyis sielä jossain.
Onnistuukohan, pitääkö rueta tekeemään C++?
No miksei se onnistu, mutta ei mua ainakaan nappasis lähtee tekoälyy sille koodaamaan.
Joo...mä ehkä voisin tehä jonkun samplen sulle :) qb:llä, ilmota/mailaa. Siis sellasen joka arpoo ja sileen....jos haluutt
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.