Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C: WinSock ja TCP

MiikaH [30.03.2005 18:46:26]

#

Miten saisi TCP:n toimimaan nopeammin?
Teen FPS peliä jossa liikkuminen ja suunnat on hoidettu UDP:llä, mutta ampuminen ja muut "varmasti perille saapuvat" TCP:llä.

Nyt kuitenkin näyttää, että TCP kokoaa paketteja lähettäessään. Ammun sarjaa (25x/s) ammukset tulevat "kasoina" n. 5 ammusta samassa läjässä -> tauko -> taas n. 5 ammusta ja ping nousee 16ms:sta 100ms.
Sain sen osittain korjattua laittamalla TCP_NODELAY:n päälle, mutta joskus sama virhe esiintyy taas ja TCP:n ping vieläkin moninkertaistuu.

Siis, miten tämän saisi korjattua?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta