Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Microsoft Offise XP Outlook

Sivun loppuun

ReEvolution [30.03.2005 16:39:47]

#

Mul on siis toi otsikon ohjelma. Kaupasta ostettu.
kun yritän aukaista ohjelmaa niin tulee virhe teksti ettei tiedostoa outlook.pst löydetä kohteesta d:\...\...\...\
mikä neuvoksi oon tehny korjaus asennuksen ja se ei auttanu joten poistin kaikki outlookin liittyvä koneesta ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut sekään :(
Ohjelma olis hyvä saada toimimaan, vaikka en itse sitä käytäkkään. Osaako kukaan auttaa??? Kysyin myös Microsoftin asiakaspalvelusta mutta siä sanottiin että pitää soittaa tai tilata apua :@ (6)

efteri [30.03.2005 16:46:20]

#

Marsit takasin kauppaan ja sanot että rahat takasin ja heti prkl tällästä paskaa minulle myydään ja menet suoraan kun olet kotia pääsyt osoitteseen http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
ja lataat thunderbird:in !

ReEvolution [30.03.2005 17:26:09]

#

Se on ostettu joskus vuonna 2002 että tuskin saa palautta ja ennen se kyl toimi mut ei enää

efteri [30.03.2005 23:05:03]

#

No siinä tapauksessa myyt sen huuto.net :issä ja lataat ton hunderbird:in tai säädät niin kauan kunnes se alkaa toimimaan :)

esakom [30.03.2005 23:56:02]

#

siis sekö ei lähde ollenkaan käyntiin? Jos se kuitenkin lähtee, niin paikasta "työkalut-asetukset-sähköpostin asetukset-datatiedostot" voit määritellä tiedoston sijainnin ja muutenkin käsitellä niitä

LeX69 [31.03.2005 14:32:03]

#

[offtopic]office jopa[/offtopic]

ja waretettu toimii ihan hyvin P:

Juice [31.03.2005 18:33:51]

#

Poista vanha Office rekisteriavaimia myöten ja asenna sitten niin maalaisjärjellä pitäisi lähteä pyörimään. Tosin milloin M$ on viimeksi käyttänyt maalaisjärkeä...

ReEvolution [01.04.2005 15:28:24]

#

sain sen toimimaan tänään kun asensin sen vaan uudelleen. Huom. en poistanut tai korjannut ´mitään tiedostoa ennen sitä. Siis aukaisin koneen ja asensin sen en mitään muuta ja heti pelitti :D


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta