Ajattelin tällästä parempi grafiikkaista versioo Lierosta.
¤ Liero Army ¤
Liero Army on 2D peli, jossa pelataan tietokonetta tai muita pelaajia vastaa.
Liero Army:a voi pelata lähiverkkoyhteydellä.
Jos pelistä tulee suosittu hankitaan pelille oikeudet ja siirretään konsolille
Pelissä on kolme `modia`. Vapaa taistelu, lipun ryöstö, `story mode`.
Editoreja on kolmenlaisia. Kenttä, Ase, Tiimi editoreja. Kaikki editorit ovat ilmaisia. Kenttiä saa levittää.
Pelin lähdekoodi on suojattua.
Uudistuksia:
- Vesi
* Vedessä on omat aseensa jotka eivät toimi maalla tai toimii erilailla. (teho, vaikutus, yms.)
* Happivarastot loppuvat vedessä. Ilmaa pitää hakea pinnalta.
* Vedessä on apuvälineitä jotka nopeuttavat, avustavat vedessä liikkumista. (sukelluslaite, snorkkelit)
* Vedessä on onkaloita joista löytää erikoisaseita, avaimia oviin tai ne ovat tyhjiä. (erikoisaseita: harppuuna, vesitykki, snaipit, yms.)
* Vesikuplat nostattavat happivarastoa jos pelaajalla on snorkkelit. Muuta vaikutusta ei ole.
- Tuli
* Pelaaja menettää tulessa energiaa todella nopeasti.
* Suoja suojaa pelaajaa noin puoli min.
- Laava
* Se tappaa välittömästi, eikä siihen ole suojaa.
Joo ei me sun puolesta aleta pelejä tekemään
Samaa mieltä ollaan edelleen. Koodaa itse omat pelisi.
Tuolle ei voi muutakuin nauraa. Jo toinen aihe 15min sisällä.
Kuule pistepirkko.. Haluatko jotain vihjeitä.. Yritä ohjelmoida vähän itse, tai järkkää ittesi jonkun ison pelifirman johtoon. (remedylle tai bugbearille esim.) Siellä voit pomotella henkilöitä mielin määrin. Suosittelen mieluummin ohjelmoimaan itse jollakin helpolla kielellä jotakin. Noihin sinun vaatimuksiisi istuu sopivasti joku pelinteko-ohjelma tai coolbasic. Ne voisivat auttaa. Kuten tejeez totesi, me emme ala tekemään sinulle pelejä, tai en ainakaan minä.
Hmm, miten määrittelet parempi grafiikkaista?
Keksippäs ihan oma nimi sille pelillesi.
Miten tekisit ase-editorin?
Mille konsolille?
Ps. Juu, epäilyttävän nopeaa tahtia pidät...
mutta kun mä e osaa, perkele.Vaikka kuinka oon yrittäny opiskella
cool basickia ja C++. Mut hitto kun se on vaikeeta.
Mä vaan en osaa ;(
mä yritin vain ehdottaa
Ohjelmointia ei opita viikossa tai kahdessa. Kulutat semmoiset muutaman kuukauden perusteiden opetteluun + sen jälkeen toiset 2kk ja voit ehkä miettiä jonkin pienen pelin tekemistä. Varsinkin jos et vielä mitään kieltä kovin hyvin ennestään osaa, menee aikaa paljon kauemmin..
Juu, kyllä se opiskelu on tärkeetä; ei saa mitään aikaseksi viikossa tai kahdessa. Itse opiskelen C++:n perusteita vielläkin, vaikka olen niitä nyt kohtuu kauan jahkannut.
Minun neuvoni: opiskele puolisen vuotta, niin sitten kannattaa ruveta harkitsemaan noinkin laajaa projektia
Mäki oon opiskellu joku neljävuotta ja silti en osaa mitää (kauhee hyödyllistä) 8-)
Olen ohjelmoinut enemmän tai vähemmän 7-vuotiaasta asti, mutta aina löytyy jotain uutta. Sehän se onkin mukavaa ohjelmoinnissa. ;)
Viesteistäsi saisi paremmin selvää, jos et katkoisi rivejä noin lyhyiksi.
Mites tommonen pelle on päätynyt palloilemaan ohjelmointiputkaan..? Ite oon vuojen jauhanu VB:tä ja C++ alotin just mut en tosiaankaan voisi kuvitella tekeväni mitään kovin hienoa peliä... Ja kyllähän mullakin tulee aina vähän väliä kaikkia ideoita mieleen mut mä suosiolla hautaan ne enkä varsinkaan mene täällä kailottamaan! Saapahan vähä nauraa tähän kaiken synkkyyden keskelle (Kadettini nääs leikkas kii tänään =)
Eikö tuolla Suomipelien keskustelussa ole projektit-osio(Täällä voit suunnitella projekteja muiden kanssa, ja kertoa omistasi). Voisit mennä sinne suunnittelemaan (löytäisit varmasti koodarinkin).
Ihan hyvä idea.
Aloita suoraan käyttöjärjestelmä ohjelmoinnilla Assemblyllä ja C++:salla niin opit nopeammin ;-)
Itse tein niin. Ainakin osaan sitten hyödyntää suoraan laitteistoa ohjelmissani ;-)
Aina on olemassa mahtavia peli-ideanikkareita jotka eivät osaa ohjelmoida.
Ja aina on olemassa mahtavia peliohjelmoijia, joilta puuttuu kyky keksiä hyviä peli-ideoita. Eikun ootas... ei niitä olekaan, sori.
Jos haluat tehdä pelit nopeasti, opettele java.
Vakavien pelien tekeminen vaatii vuosien harjoittelun
jutti kirjoitti:
Aina on olemassa mahtavia peli-ideanikkareita jotka eivät osaa ohjelmoida.
Ja aina on olemassa mahtavia peliohjelmoijia, joilta puuttuu kyky keksiä hyviä peli-ideoita. Eikun ootas... ei niitä olekaan, sori.
Kyllä on: "Hei, mä taidankin tehdä tämmösen pelin, jossa mennään tyypillä ympäriinsä ja ammutaan kaikki. Sehän vois olla vaikka sen hepun silmistä kuvattu se peli..."
Onhan toki olemassa uutteria mutta mielikuvituksettomia ihmisiä. :)
Mielenkiintoisen idean keksiminen on hyvin helppoa, jos joku haluaa annan ideoita ilmaiseksi (kunhan nimeni mainitaan valmiissa pelissä)
Sähköpostini on stWasm1.0@(poista)jippii.fi
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.