Voiko OpenGL:llä piirtää tekstuuriin, joka on muodossa GLuint, esim. mustan ympyrän? Tekstuuri on jo siis ladattu bittikartasta, ja ympyrä pitäisi vain lisätä siihen.
En usko. Joudut vääntämään koko systeemin itse. Kuvan saa taulukkoon glGetTexImage-funktiolla, ja siitä voi sitten muokkailla (ympyrän piirrosta on jo mainio aihe tuolla muissa kielissä, siitä voi soveltaa). Takaisin tekstuuriksi glTexImage2D.
Tekstuuriin voi renderöidä kuten näyttöpuskuriinkin tai sitten voit renderöidä normaalisti ja kopioida tuloksen tekstuuriin glCopySubTexImage2D()-funktiolla.
Mitä muuten tarkoitat, että tekstuuri on muodossa GLuint?
Jos ympyrä pitää lisätä vain kerran, niin voithan lisätä sen ennen kuin teet kuvasta tekstuurin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.