Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: Admin passu

Sivun loppuun

tesmu [06.03.2005 14:54:13]

#

Eli olen tehnyt tälläsen hyvin yksinkertasen logon ohjelman joka käynnistyy wintoosan yhteydessä. No ajattelin että olisiko mitään koodia jolla saisi koko wintoosan jumiin hetkeks? Jos arvaa passun esim 3 kertaa väärin. Ite olen koittanut tällästä.

private sub vaarin ( )
jee
goto jee
end sub

Mutta tuossa kone menee kokonaan jumiin ja se ei ole tarkotuksena.

Axuu [06.03.2005 15:12:27]

#

kieli? näyttäis qb, mutta samathan toimii myös vb...Neuvon vb:lle....

eikö kannata käyttää windossin omia salasanasysteemejä? (paitsi ne on todella helppo ohittaa sopivan ohjelman avulla :D[oon testannu koulus :P])

no jokatapauksessa voit vaikka tehdä sellaisen joka piillottaa kaikki tehtäväpalkit,työpöydän ym, ikkunat (paitsi oma loginisi), joten et voi tehdä mitään. (en tiedä onko helppo ohittaa suojaus...)

Koodivinkeis on tollanen ohjelma:
https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/23814-vb6-lukitus-showwindow

tesmu [06.03.2005 16:25:42]

#

tein silleen että se terminoi koko ajan explorer.exeä sekä taskmgr.exeä eli sitä ei voi ohittaa ja tässä mulla ei ollut se ongelman vaan se pitäis saada että jos arvaa passun 3 kertaa väärin niin se menisi jumiin hetkeksi

kieli on visual basic

hohoo [06.03.2005 16:58:24]

#

Do Until tamanhetkinenaika >= Loppuaika
Loop

sooda [07.03.2005 08:21:05]

#

Elikkä selkeämmin toi hohoon koodi

alku = Timer
Do: Loop Until Timer > alku + 3

CoDeR [10.03.2005 13:33:50]

#

tossa: https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/23814-vb6-lukitus-showwindow , niin jättääkö se piilottamatta sen oman ohejelman ikkunan (esim Form1) vai piilottaako se senkin?
ja jos piilottaa niin miten saisi niin että ei piilota?
toimisko silleen et aluks "lukitsee" ja sit vaik lähettää input boxin? vai miten? o.O

esakom [10.03.2005 14:33:09]

#

no mun mielestä tuo kyseinen sample on vähän köykäinen, parempi olisi loopata ikkunat läpi esim GetNextWindow-apilla. joka tapauksessa voit tutkia oman formisi hwnd:n ja hypätä silmukassa sen yli.

CoDeR [11.03.2005 17:31:12]

#

no voitko antaa jonkun esimerkki koodipätkän? ja miten saisin sen formin hwnd:n selville? o.O

tuomas [11.03.2005 17:38:59]

#

Formin hWnd selviää helposti:

me.hwnd

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta