Kokeilin laittaa tuon peraan tekemän komeentti järjestelmän sivuilleni https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/
Joo, samalaiseen oon itekki törmänny ku oon omaa väsänny..
Notepadilla avatesa ne \n näkuu vaa sellasena laatikkona kait, saattaa tosin johtua fontista.. mutta kuitenkii vaa uusin viesti näkyy.. en sitten tiedä mitää missä ois vikaa ;\
En tiedä miten tuo on tehty, mutta luulenpa että tuonne tiedoston lukuun
for($i=$tiedostonpituus;$i<$viesteja/*count($arrayTiedosto)*/;$i++) //Puts the contents of the messages in riht order
pitäisi muuttaa
for($i=0;$i<$viesteja/*count($arrayTiedosto)*/;$i++) //Puts the contents of the messages in riht order
Lazu kirjoitti:
En tiedä miten tuo on tehty, mutta luulenpa että tuonne tiedoston lukuun
for($i=$tiedostonpituus;$i<$viesteja/*count($arrayTiedosto)*/;$i++) //Puts the contents of the messages in riht orderpitäisi muuttaa
for($i=0;$i<$viesteja/*count($arrayTiedosto)*/;$i++) //Puts the contents of the messages in riht order
Ei näin. Sillä skripti käsittääkseni lisää kommentit itse kommenttijärjestelmän koodin perään, jolloin tuo $tiedostonpituus on se missä koodi loppuu ja kommentit alkavat.
Aha, selvä :) en tutustunut koodiin sen tarkemmin.
No jos tekisi eri tiedoston lukemista varten? Osaan kyllä lukea tiedostoa, mutta miten saisi vain näkymään tietyn sivun kommentit?
<!--Tono||||||||VIESTI||||3.3.05 13:47:11||||sivun1kommentit-->
tono kirjoitti:
lisäsin myös siihen tuon SysRq868:n tekemän Moodin.
Ömm... nyt ei ihan muistu mieleen mitään moodeja... :D
...mutta sepä taitaa olla oma vikani?
Juu, heh. Nyt muistui mieleen kun katselin koodisivua... :P
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.