Olet juuri uninstalloimassa ohjelmaa, saat eteesi seuraavankaltaisen ilmoituksen http://pp.kpnet.fi/blaze/temp/hankalakysymys.jpg
Mitä vastaat? Mitä luulet tapahtuvan?
(Paljastan sitten myöhemmin, mitä niistä tapahtuu. Ja juu, tämä on se tapaus, jota mainostin IRC:ssä, älkää spoilatko.)
yes ja se uninstallaa sen ohjelman. samanlainen on jossain rpg maker 2k :C
Hehe, johan näyttää kinkkiseltä kysymykseltä =)
Akka tosin painaa aina "yes" tai "kyllä" sen enempää katsomatta joten... :(
Jotain "Haluatko varmasti poistaa kaikki ohjelman tallennukset yms.?". Yes poistaa kaikki, No taas ei poista kun itse ohjelman. Yleensä vastaan Yes.
Niinkuin Lurah sanoi naispuolinen käyttäjä painaisi suoraan "Yes" tai "Kyllä". Itse en ole tuon näköistä ilmoitusta saanut mutta painaisin silti "Yes" (riippuen tilanteesta, uninstall, jos tiedän mitä olin tekemässä)
Alt+f4, tai Process Viewerilla kiinni jos ei muuten suostu menemään, ei tollasiin voi luottaa: siellähän voi olla "haluatko poistaa DLL:t, joita jotkin muutkin ohjelmat saattavat tarvita" mutta myös "haluatko pitää DLL:t, joita jotkin muutkin ohjelmat saattavat tarvita".
Sitten hoidetaan käsin mitä uninstalleri jätti tekemättä.
Tuli tommone ilmotus jossain uninstallissa ja painoin kyllä ni boottas eli siinä kysytään käynnistetäänkö kone uudelleen nyt?
Ja bonuspinnat menee Nannohiirelle, arvasit oikein _o/
Onneks ei sattunu oleen mitään tärkeetä tallentamatonta.
Saanko kysyä mikä tuo tekstitiedosto on "Series_40_..."
Aikas kivaa jos ois ollut jotain todella tärkeää tallentamatta XD
Series_40_Developer_Platform_2.0_SDK_1.
Blaze kirjoitti:
Series_40_Developer_Platform_2.0_SDK_1.
1_InstallLog.log
Eittämättä hieman epäilyttävän kuulonen kun screenshotissa näkyy vaan muutama ensimmäinen merkki :)
Hm.. Onnistuisiko mitenkään Blaze jos lähettäisit tuon taustakuvasi tuosta minun mailiini ;-)
-Grey-
No eihän tuo maksa, kuin vaivan :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.