Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Outlookin korvaajaa

E.K.Virtanen [08.02.2005 16:13:52]

#

Sen verran "winittymään" olen päässyt että mulla ei kummempaa hajua ole muista sähköposti ohjelmista kuin näistä mikkisoftan tuotteista. Tekisi mieli kuitenkin kokeilla muitakin kun on tullut tunne että on "kivemmin ja paremmin" asiat monella saralla kun olen ie:n unohtanut kokonaan ja siirtynyt muihin selaimiin. Josko vaikka säpon vaihto tekisi saman =)

Eli kertokaas joitain kokeilemisen arvoisia sähköposti ohjelmia joita on tullut vastaan =) uutisryhmiä plärään sitten kanssa...

Tempfile [08.02.2005 16:18:28]

#

Mozilla Thunderbird

Deewiant [08.02.2005 16:31:20]

#

Thunderbirdiä käytän itsekin, mutta muita mainittavia ovat Eudora ja Pegasus Mail. Itse en ole tätä kokeillut, mutta Mahoganya on muistaakseni joskus kehuttu.

Juice [08.02.2005 18:25:50]

#

Thunderbirdiä en vaihtaisi pois.

Kunnon filtteri, open source, nyyssit, rss, teemat, laajennukset.

esakom [08.02.2005 19:09:59]

#

itsekin olen nyt vaihtamassa thunderbirdiin, kun se käsittelee rss-feedejä kans. Ja vielä ihan fiksusti. Osaisko joku pitempään ukkoslintua käyttänyt sanoa, onko mahdollista (ja jos on niin miten) tehdä outlook-tyylisiä sääntöjä tuleville viesteille. Eli jos vaikka viestin otsikkossa lukee "matti tässä terve", niin voin tehdä säännön jonka mukaan kaikki viestit jonka otsikossa on sana matti siirretään matti-kansioon?

E.K.Virtanen [08.02.2005 20:29:34]

#

Joo, tulihan niitä ehdotuksia ja ihan kivastikin. Thunderbird löytyy nyt imutettuna ja eiköhän tuo asennuskin tule pika puoliin tehtyä. Kiitti vinkeist.

esakom [08.02.2005 20:58:45]

#

joo huomasinkin että outlookin "säännöt" on thunderbirdin "suodattimia".

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta