Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: visual c++ 6.0 ei toimi???

DrugLord [31.01.2005 17:10:28]

#

Elikkä ongelma on seuraavan lainen: Asensin visual c++ 6.0 standarti editionin ja siitä kaikki maholliset osat. Asennus meni ihan hyvin läpi mut kun rupeen kirjoittaa ohjelmaa ja haluan suorittaa sen niin tulee ilmoitus cannot execute program. Mistään koodivirheestä tai muusta ei ole kyse koska olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa paljon koulussa ilman ongelmia. Se on kanssa outoa kun käännän ohjelman se ei anna yhtään erroria vaikka olen tahallaan sinne sellaisen tehnyt ja heti kun koitan suorittaa ohjelman se saanoo että kyseistä ohjelmaa ei ole olemassa esim. testi.exe ja haluutko luoda sen, vaikka tuo ohjelma pitäisi olla jo silloin olemassa kun se käännetään, tämän jälkeen tulee tuo cannot execute program. Sama homma tulee myös devianilla... Elikkä voiko mulla olla esim. joku suojaus asetus päällä joka estäisi tuon exe:n tekemisen vai mikä voisi olla syypää??? Käyttis mulla on win xp service pack2... Kiitos jo etukäteen...

tuomas [31.01.2005 22:55:33]

#

Itse kokeilisin asentaa uudelleen..

DrugLord [01.02.2005 08:27:25]

#

Sain homman kuntoon, kun asensin virustutkan uudestaan ja vähän muokkailin järjestelmätietoja....

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta