Pitäisi saada poistettua pari mysql_query("CREATE TABLE..." -tyyliin tehtyä tablea. Yritin netistä ettiä mutta en löytänyt kuin keinoja tehdää lisää niitä vaikka pitäisi päästä eroon :p
Sikäli, kun minä mitään SQL:stä tiedän, niin avainsana on DROP TABLE.
Hyvä idea on tutustua MySQL:n paremmin. SQL on kyselykieli, jonka osaaminen ei ole pahitteeksi. Ei tarvitse osata kaikkein monimutkaisempia asioita, mutta perus kyselyiden teko, tietokantojen ja taulujen ylläpito ovat ihan perusasioita. Suosittelen hyvää kirjaa, tai online manuaalia. MySQL:llä on oikein hyvä manuaali:
http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/index.html
Se on mallinnettu PHP manuaalin mukaan ja siksi se onkin mielestäni niin hyvä. Esim. haku DROP TABLE antaa tuloksen tänne:
molemmat: Joo, itse asiassa olen kokeillut tuota käskyä kun sen tuolta manuaalista löysin, mutta se palautti virheilmoituksen kun en osannut käyttää sitä oikein =). Olin vaan turhan hätäinen. Ja mielellänihän minä tuohon SQL:ään tutustuisin paremminkin mutta kun tuo manuaali nyt vain sattuu olemaan aivan hirveä. No, nyt on kaikki oikein ja ojennuksessa, kiitosket vaan molemmille.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.