Eli oon imutellu ton sdl_gfx:n ja nyt se pitäs vaan saada toimimaan. :) Eli pitääkö se purkaa johonkin tiettyyn kansioon ja mitä sille pitää sen jälkeen tehdä?
Koitin ihan ilman mitään säätöä rotozoomia ja se antoi seuraavanlaisia erroreita:
351 C:\Dev-Cpp\SDL_gfx-2.0.13\SDL_rotozoom.c invalid conversion from `void*' to `tColorRGBA*'
610 C:\Dev-Cpp\SDL_gfx-2.0.13\SDL_rotozoom.c [Warning] 'SDL_Surface* rotozoomSurfaceXY(SDL_Surface*, double, double, double, int)' defined
Ja josset jo hoksannut niin Dev-C++:aa käytän.
Kiitos.
Ensinnäkin, SDL_gfx:n headerit pitää muistaakseni laittaa samaan kansioon SDL:n vastaavien kanssa.
Toiseksi, sinun on kerrottava kääntäjälle missä SDL_gfx:n kirjastotiedostot ovat. En tiedä miten tämä tehdään Dev-C++:n kanssa, mutta tämän jälkeen linkkerin asetuksiin pitää vielä laittaa -lSDL_gfx. Ohjeet löytyvät varmaan readmesta.
Lisäksi sinun pitää kääntää SDL_gfx että saat kirjastotiedostot. Tähän on ohjeet readmessa, ja oppaassa oon linkki minun VC++:lla kääntämääni pakettiin, en tiedä toimiiko Dev-C++:n kanssa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.