Eli sen sijaan että tallentaisin koko kartan joka luodaan pelin alussa, ajattelin tallentaa siemen luvun. Näin save filusta tulee biljoona kertaa pienempi.
Mutta nyt en saa Timerin arvoa millään muuttujaan.
Eli kun lukee...
Randomize Timer
niin pitääkö timerin arvo tallettee muuttujaan ennen vai jälkeen tuota komentoa. Jostain syystä en ole onnistunut kummallakaan tavalla. *BrainOffSituation* =)
Tallenna se ennen alustusta muuttujaan, ja alusta satunnailuvut muuttujalla, älä enää timerilla. Tämä siksi, että TIMER:n palauttama arvo muuttuu koko ajan (palauttaa muistaakseni keskiyöstä kuluneidenn sekuntien määrän).
Eli
'Jossain alussa, jossa aloitetaan uusi peli ... PelinSatunnaisuus = TIMER '...' 'Peliä aloitettaessa/ladatessa RANDOMIZE PelinSatunnaisuus
Eli TIMER:n arvo luetaan vain kerran koko ohjelman aikana ja silloinkin vain kun peli aloitetaan.
No niinpä tietysti. Vetäydyn tuonne takavasemmalle kutistumaan ja niin edelleen =) Kiitti
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.