Miten saisi wap-sivuilla .jad tiedostot toimimaan. Muilla sivuilla ne toimii aina ja ohjelma / peli latautuu, mutta minun sivuilla näkyy vain se .jad tiedoston sisältö.
Minulla on .jad tiedostossa oikeat tiedot ja .jar tiedosto tallessa, mutta se ei varmaankaan tunnista sitten .jad tiedostoa?
Villi arvaus: palvelin lähettää jadille väärän MIME-tyypin (text/plain kenties?)
Mitenhän sen voisi muuttaa? Olen muuttanut jo apache käsittelijöihin tiedostojen mime tunnisteet, jos ne sinne edes piti laittaa?
Mimetyypit määritellään apacheen. Mitähän sinulla siellä jad tiedoston alussa lukee? Itse tein sillälailla että laitoin php:n käymään läpi .jad tiedostotkin, joten jad tiedostoon voi alkuun laittaa tyyliin:
header("Content-type: text/vnd.sun.j2me.app-descriptor jad");
Kun php:n konffaa käymään läpi .jad tiedostotkin, niin sinne voi laittaa sessioneja, tietokantajuttuja ja muuta kivaa...
hmm no mulla apache ja toimi ihan heti .jadit :O
Apachen conffihakemistossa löytyy apache-mime.types tiedosto, siellä pitäisi olla myös rivi
text/vnd.sun.j2me.app-descriptor jad
Oletuksena tuo löytyy ja homma toimii suoraan ilman mitään säätöä.
Palvelimen lähettämän mimie-tyypin voi helposti tarkistaa sopivalla selaimella, esim firefox, links, lynx...
Mutta mulla on cPanel käytössä ja miten .jar tiedostot toimii?
Olisiko puhelimessa vikaa...?
Jar on zip-paketti javalla tehdystä ohjelmasta.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.