Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Mitä mieltä olette Flashista?

Sivun loppuun

peg [15.01.2005 16:44:18]

#

Onko sivustot mielestänne hienoja ja kuinka monet
ovat asentaneet tarvittavat flash player ja ym, ym. kilkkeet.

Blaze [15.01.2005 16:56:28]

#

Eivät ole hienoja, eivätkä varsinkaan käytettäviä.
Flashia ei pitäis koskaan käyttää veppisivujen tekemiseen. Animaatioihin, pikkupeleihin yms. se on jees.

En pidä selaimessa Flash-plugia päällä (joskin mulla on se, kun se tulee vakiona selaimen mukana).

Cornix [16.01.2005 14:43:23]

#

Samaa mieltä kuin Blaze, Flashia ei kannata käyttää nettisivujen tekemiseen, vaikkakin se sopii pieniin peleihin yms.
Itselläni on Flash-plugin asennettuna vain Mozillassa, Operaan ei moista taida saadakaan.. enkä kyllä tarvitsekaan.

Linkku [16.01.2005 18:51:20]

#

_Cornix_ kirjoitti:

Samaa mieltä kuin Blaze, Flashia ei kannata käyttää nettisivujen tekemiseen, vaikkakin se sopii pieniin peleihin yms.
Itselläni on Flash-plugin asennettuna vain Mozillassa, Operaan ei moista taida saadakaan.. enkä kyllä tarvitsekaan.

Uusin flashplayerin installeri suostuu asentamaan sen Operaan, Firefoxiin ja *köh*Internet exPlouDeriin

T.M. [16.01.2005 18:58:28]

#

Kaikista ärsyttävintä on se että joku fläshi pitää kovaa meteliä, eikä sitä saa hiljennettyä.

Deewiant [16.01.2005 19:57:50]

#

Blaze ja T.M. totesivat jo tärkeimmän. Flashblockin ja Adblockin (Firefox-extensioneita) kera viitsin kuitenkin pitää Flash playeria päällä.

Veltto [17.01.2005 20:28:51]

#

Flashilla voi oikein käytettynä saada aikaan ihan toimiviakin sivustoja, mutta lähinnä animaatioiden tekemiseen sitä itse käytän.

Linkku [17.01.2005 20:31:35]

#

Veltto kirjoitti:

Flashilla voi oikein käytettynä saada aikaan ihan toimiviakin sivustoja, mutta lähinnä animaatioiden tekemiseen sitä itse käytän.

Mites selaat esim. lynxillä tai kännykällä "hyvin tehtyja flash sivuja"?

Latska [17.01.2005 20:47:59]

#

Itse käytän Flash-playeria pelkästään Sosiialisesti Rajoittuneiden "triviaalisesti rajoittuneet" -tietovisaan. Jotkut flashjutut voi olla ihan kivoja, mutta useimmat ovat täyttä sontaa, näin kauniisti sanoen. Esimerkiksi joku flash-härpäke pärähtää päälle soittaen jotain ärsyttävää "Taddadiidaa piip puup puup pööp" -tyylistä loopissa ja samalla välkkyen niin psykedeelisesti, kuin mahdollista. Oksennushan siinä pääsee.

Linkku [17.01.2005 21:13:02]

#

Latska kirjoitti:

Itse käytän Flash-playeria pelkästään Sosiialisesti Rajoittuneiden "triviaalisesti rajoittuneet" -tietovisaan. Jotkut flashjutut voi olla ihan kivoja, mutta useimmat ovat täyttä sontaa, näin kauniisti sanoen. Esimerkiksi joku flash-härpäke pärähtää päälle soittaen jotain ärsyttävää "Taddadiidaa piip puup puup pööp" -tyylistä loopissa ja samalla välkkyen niin psykedeelisesti, kuin mahdollista. Oksennushan siinä pääsee.

<iframe src="http://www.nata2.info/humor/flash/rgb.swf" width="1024" height="768">

Veltto [18.01.2005 15:48:41]

#

Linkku kirjoitti:

Mites selaat esim. lynxillä tai kännykällä "hyvin tehtyja flash sivuja"?

Tottakai tulee ottaa huomioon se ettei Flash kaikilla alustoilla toimi.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta