Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C: Liikkuvat merkit

Jyri [14.01.2005 08:20:20]

#

Eli ajattelin että erään pelini alkuun sopisi TOSI hyvin jonkinlainen alkudemo, eli vaikka nuoli piirtyy askel askeleelta isommaksi tähän tyyliin:

-
--
---
---->

Eli miten tuollaisen saisi toteutettua? Tarvitseeko siinä jotain WinApin funktiota jos haluaa ettei nuolen piirtonopeus suurene kun tietokoneen tehot suurenee?

remontti-reiska [14.01.2005 14:51:11]

#

https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/7548-hidastusta-liikuttamisessa
Tuossa olisi siitä nopeusriippumattomuudesta.

rndprogy [14.01.2005 15:34:52]

#

käytä time.h:ta
Ja tuossa tapauksessa pitäisi riittää kun teet näin:

clock_t odota;
odota = clock () + sekuntti * CLK_TCK ;
while (clock() < odota) {}

remontti-reiska [14.01.2005 16:50:50]

#

rndprogy kirjoitti:

käytä time.h:ta
Ja tuossa tapauksessa pitäisi riittää kun teet näin:

clock_t odota;
odota = clock () + sekuntti * CLK_TCK ;
while (clock() < odota) {}

Ei sitä tartte kahteen kertaan tuota pistää...

rndprogy [14.01.2005 17:56:45]

#

Empäs lukenutkaan tuota keskustelua kun sillä hetkellä kesti kauan ladata enkä jaksanut odottaa...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta