Miten saan tehtyä ohjelman joka liikuttaa hiiren jonkun toisen ohjelman johonkin kohtaan ja klikkaa hiiren oikeanpuolimmaisella napilla sitä kohtaa ja liikkuu vähän alemmas ja klikkaa vasemman puoleisella napilla sitää kohta ja tekee sitä joka sekunti ja kun painaa ESCiä niin se lopettaa sen?
Mut miten saan että se tekee ton ja toisen samalaisen liikkeen eri kohtaan sekunnin välein?
En oikein ymmärtäny. Pitäiskö mun laittaa se hiiri koodi tohon me.captionin tilalle tohon timer koodiin?
Kaikkea voi aina kokeilla ennen kuin kysyy, ja kyllä.
Niin ja miten tähän kohtaan laitetaan se x ja y? Ku ei liikkunu vaikka mitenkä laitto: Call SetCursorPos(x, y)
No laitat X-koordinaatit X:n paikalle ja Y-koordinaatit Y:n paikalle tai sitten teet muuttujat X ja Y, joihin laitat ne arvot. Saa sitä itsekin ajatella.
No mä en oo toisiaankaan mikään hyvä VB:llä enkä muillakaan kielillä. Miten saan että kun painaa ESCiä ohjelma sulkeutuu?
Form_KeyDown subiin pistät
If KeyCode = vbKeyEscape Then End
kiitti. miten saan että ohjelma kirjoittaa itekseen jotain?
SendKeys-funktiolla (tai keybd_event -APIlla).
Voitko sä kirjoittaa jonkun esimerkin vaikka jossa ohjelma kirjoittaa "Testi!"
Miten saan että ikkuna pysyy aina päällimmäisenä?
Sitä tietoa sopii koittaa hakee itekki.
SendKeysistä sitä löytyy MSDN:stä, always-on-topista taas koodivinkeistä: https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/
Ai niin ja mitä siinä koodissa pitää muuttaa että saan se klikkaamaan hiiren oikeanpuolimmaisella nappulalla?
Lue se mouse_event:n dokumentaatio (siellä mun FAQ-sivulla on linkki).
Kiitti, kiitti.
Miten saan jonkun .exen mun ohjelman sisälle, esim. formiksi?
Et mitenkään, mutta voit ajaa ulkopuolisen ohjelman Shell-funktiolla (tai ShellExecute -APIlla).
Ei ole oikein mahdollista. Voit kuitenkin käynnistää toisen ohjelman Shell-komennolla.
' käynnistää pasianssin Shell "sol.exe", vbNormalFocus
Aijaa, ok. Tietääkö kukaan parempaa ohjelman hakkerointi ohjelmaa kuin ResHackerin?
Nunk kirjoitti:
Aijaa, ok. Tietääkö kukaan parempaa ohjelman hakkerointi ohjelmaa kuin ResHackerin?
Reshacker ei ole hakkerointiohjelma.
Kannattaa tutustua debuggereihin ja heksaeditoreihin.
Eihän tämä tähän kuulu, mutta liittyykö tämä jotenkin runescapeen? :)
Nunk on kysellyt aiemminkin samanlaisesta asiasta ja silloinkin taisi olla jotain juttua runescapesta joten...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.