Etsin nuorta, vapaaehtoista haastateltavaa lehtijuttuun, joka käsittelee harrastuspohjaista ja ei-kaupallista verkkopelien ohjelmointia. Haastattelu on osa laajempaa kokonaisuutta nuorista internetin aktiivisina sisällöntuottajina.
Jos olet 13-17 -vuotias, harrastat verkkopelien ohjelmointia ja olisit halukas kertomaan aiheesta, niin laita viesti osoitteeseen jutta@webinfo.fi. Kerron mieluusti lisää. Haastattelu tehdään vuodenvaihteen jälkeen viikolla 1 tai 2 ja pieni haastattelupalkkiokin on luvassa.
Jutta
olisin muuten, mutta en tee nettipelejä(vielä)
Sama vika :)
Missä lehdessä ja missä numerossa juttu muuten aikanaan julkaistaan? Olisi kiva sitten päästä lukemaan se.
Joskus piti ruveta tekee jotain, ajattelin, että teen n64-emulaattorin jolla voi pelata netissä mut kaillera ja 1964 on keksitty :(
Juttu ilmestyy helmikuussa Soneran asiakaslehdessä nimeltä Matkaviesti. Lehti jaetaan asiakkaille, joten levikki on aika huikea.
Periaatteessa olen kiinnostunut kaikenlaisesta ohjelmoinnista, jos tekijä vain on mainitun ikäinen (13-17 v) ja ohjelmat ovat ei-kaupallisia.
Viestejä ja ideoita saa mieluusti laittaa meilitse!
Minä voisin tulla! Minä olen aika hyvä ohjelmoimaan verkkopeliohjelmia. Olen varsinaisesti aika guru, ainakin omalle ikäluokalleni. Olen ohjelmoinut fps-nettipelejä. Minua kiinnostaisi ottaa osaa lehtijuttuun. Olen 16-vuotias. Miten haastattelu tapahtuu?
Nannohiiri
Jutta kirjoitti:
olisit halukas kertomaan aiheesta, niin laita viesti osoitteeseen jutta@webinfo.fi.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.