Toivon että kaikki te kävisitte ja rekisteröityisitte kaverini hifi foorumille
http://hifix.proboards43.com/index.cgi
Siitä tulee vielä joskus suuri foorumi, joten auttakaas te kehityksessä! HarryX on siis Ad ja minä (ttuoppi sielläkin) olen moderator. Mainostakaa kaikille jos viitsitte!
Nyt täytyy sanoa että en oikein tiedä, mitä tällaisten pelkkään mainostukseen perustuvien aiheiden kanssa tulisi tehdä. Varsinkaan, kun kyseisen foorumin aihe ei liity ohjelmointiin juuri ollenkaan. :)
Tämä vielä menköön, mutta tästä eteenpäin näin suorat valmisfoorumien mainokset voi jättää väliin. :)
Siitä suuresta foorumista en nyt menis takuuseen... :D
onks se niinku kahden henkilön foorumi... en taida olla tulos.
(no saattehante keskustelua kahestaanki aikaseks :)
FrozenFire kirjoitti:
onks se niinku kahden henkilön foorumi... en taida olla tulos.
(no saattehante keskustelua kahestaanki aikaseks :)
No tein sen eilen, tuskin millään uudella foorumilla on paljon kävijöitä Ja sen takihan tätä mainostetaan et saatais kävijöitä lisää. :D
Miks käytätte tollasta valmisfoorumia?
Ei tämmöisillä mainostuksilla saa mitään muuta aikaan kuin kävijöiden vähenemisen.
Ei kävijöitä voi noin vain pakottaa menemään minnekkään foorumille, varsinkaan jos hän ei ole kiinnostunut siitä yhtään.
Meitsi kirjoitti:
Miks käytätte tollasta valmisfoorumia?
No halusin päästä helpolla. :D Ja se toimii hyvin parempi varmaan kun itse tehty, tosin riippuu tekijästä. :D
lainaus:
Ei kävijöitä voi noin vain pakottaa menemään minnekkään foorumille, varsinkaan jos hän ei ole kiinnostunut siitä yhtään.
Ei tässä ketään olla pakottamassa, käsittääkseni ensimmäisessä kommentissani sanoin "Toivon, että kaikki te kävISItte-". Konditionaali käytössä...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.