Eli probleema on tämmönen, mistä johtuu ku toi hiiri jättää "jälkiä" kun ollaan kokonäyttö tilassa?
Kääntäjällä ei liene väliä mut sanompa silti eli käytän Dev-Cpp 4.9.9.1
Nii ja jos tällä on mitää väliä ni käytän kaksois puskurointia
ja kirjottelen nättyökortin muistiin(kai)
näin:
naytto=SDL_SetVideoMode(800,600,32,SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF|SDL_FULLSCREEN);
Itseasiassa et tuolla varsinaisesti kirjoita näyttömustiin vaan kutsut funktiota joka asettaa näyttötilan ko. argumenteilla päälle.
Itse probleemaan en näe kyllä mitään, miksi hiiri jättäisi jälkiä. Minulla toimii ihan normaalisi vaikka näyttötilan asettaisi päälle samoilla argumentella (HWSURFACE, DOUBLEBUFFERING, FULLSCREEN), ovatko jäljet pysyviä vai tuleeko hiiren perässä "varjo" tai jotain vastaavaa? Siis hiiri sotkee taustaa? Käytätkö jotain "hiiri-kirjastoja" (esim. joku erikoinen nuoli/osoitin hiirellä?)
Hidas kone...? Minulla jää jälkiä aina, vaikka on kyllä konekin vanha... En muuta syytä keksi koska en ole tutustunut SDL:n tai pahemmin muuhunkaan grafiikka kirjastoon. Ehkä lähde koodista löytyy vastaus. Sen kyllä huomaa sitten joku muu kuin minä...
Hiiren jäljet johtuvat juuri siitä tuplapuskuroinnista. Jos et piirrä joka päivityskerta näyttöä kokonaan uusiksi niin lienee järkevämpää olla käyttämättä sitä kaksoispuskurointia. Tällöin hiirenkin pitäisi toimia jotakuinkin kunnolla.
Jäljet johtuvat siitä, että kaksoispuskuroinnissa piirretään vuorotellen kahdelle eri kuvapinnalle. SDL:n normaali hiiri ei kuitenkaan ota tätä huomioon, ja yrittää pyyhkiä jälkensä aina väärästä kuvasta. Tästä syystä kuvaan jää välkkyviä hiiren kuvia.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.