Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Linus Torvalds -kirja

teksturi [04.12.2004 22:49:59]

#

Onko kukaan lukenut Linus Torvaldsista kertovaa kirjaa "Just for Fun"? On muuten mielenkiintoinen kirja.

Shogun [05.12.2004 10:43:35]

#

Tuossa kirjahyllyssä se nököttää. On se tullut luettua joskus aikoinaan. Ehkä viime talvena. Kieltämättä varsin mielenkiintoinen kirja. Ainakin Linus suostuu kertomaan asioista monesti niin kuin ne ovat. Mieleen painu lähetemättömästi kirjan lukujaottelut, jotenkin tyyliin 'Neljäs luku, kertoo jostakin' ja kaiken muun pakollisen alla varoitus, puolivaikeaa nörttikieltä :)

Edit: Eipä muuten lyödykkään tuolta :O Jossakin lainassa.. Oisin vaan tarkistanu miten tuo oikeesti on kerrottu.. Btw, siinä on Linuksen omakätinen signeeraus :)

Bill Keltanen [12.12.2004 08:34:23]

#

Oon lukenu.. ei mikään kovin hyvä :P

thefox [12.12.2004 20:11:14]

#

Olen parikymmentä sivua tuota kirjaa lukenut ja ihan mielenkiintoiselta vaikutti. Tarkoitus olisi joskus lukea se alusta loppuun.

Marja [13.12.2004 16:53:27]

#

Aika paljon samojen juttujen toistelua tuossa kirjassa. Mutta Linusin nuoruusvuodet ovat hauskaa luettavaa. :)

KimmoKM [13.12.2004 19:07:34]

#

Olen lukenut. Todella mielenkiintoinen. Kannattaa myös lukea vapaasta lähdekoodista kertova samankaltainen kirja "Kapinakoodi", joka kertoo myös Richard Stallmannista.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta