Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: F-Secure antivirus jumittuu yhteen tiedostoon

sqwiik [25.11.2004 19:54:03]

#

Eli, ongelmani on seuraava: kun ajan F-securen antivirus-ohjlemaa, se jumitaa joka kerran c:\windows\temporary internet files\content.ie5\desktop.ini-tiedostoon. Olen yrittänyt poistaa sitä mutta ilmeisesti se on järjestelmän käytössä. Olen yrittänyt myös poistaa/muokata sitä DOS:n kautta, mutta sitä kautta ei pääse temproray internet files-kansioon (väittää ettei sitä ole olemassa - myöskään dir/tms ei löydä sitä).

Tietääkö joku mistä ongelma voisi johtua? Ko. tiedosto sisältää vain yhden rekisteriosoitteen eikä mitään muuta.

sqwiik [25.11.2004 22:21:06]

#

Hmm, ratkaisin ongelman ilmoittamalla antivirukselle notta ei tarkista sitä tiedostoa... Nyt tarkastus menee ihan OK. Mistäköhän se jumitus edes johtuu? Ilmeisesti sitä rekisteriä ei enää ole olemassa koska kansiokin oli vihjaavasti content.ie5 ja minulla on ie6...

Blaze [25.11.2004 22:45:51]

#

Minullakin on olemassa hakemisto "Content.IE5", vaikka tässä käyttiksessa tulee asennettaessa valmiina kutonen.

Minun arvaukseni: tuo hakemisto tuli ensimmäisen kerran mukaan vitosversiossa, ja kutosessa haluttiin säilyttää taaksepäinyhteensopivuus. Esimerkiksi Operan cookie-tiedosto on tässä 7.54:ssä edelleen nimeltään "cookies4.dat" ja asetustiedosto "opera6.ini".

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta