Yritinpä tässä soveltaa gallupia sivuilleni, eli siis tätä: https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/
Olen tehnyt juuri niin kuin tuossa sanotaan (kai) ja ongelma on se, että kysymykset.txt:ssä eivät arvot muutu, vaikka sivulla olevia kyselylinkkejä kuinka klikkailee.
Lisäsin koodiin tämän funktion: chmod("kysymykset.txt", 0777); eli chmodasin. Menikö väärin?
Kokeilin myös josko ongelmana olisi ollut se, että includetin tuon gallup-koodin toisesta tiedostosta sinne missä halusin sen näkyvän, mutta ei senkään kanssa leikkiminen mitään muuttanut.
Kaikki tiedostot ovat koneellani, php ei ole safe modella, minulla ei ole mahdollisuutta ftp:hen, palomuuri estää, enkä jaksa juosta kodin ja koulun väliä uppimassa joka toinen minuutti.
Osaisiko joku diagnotisoida?
Taitaa laittaa selaimelle evästeen uudelleen vastaamisen estämiseksi.
Laita tämä rivi kommenteiksi, ja kokeile uudestaan, mutta nettiin laita ko. rivi sellaisenaan. Toinen vaihtoehto on disaploida selaimesta evästeet. Lisäksi olethan muistanut tehdä 1x1 kokoisen kuvan piste.gif:n.
setcookie("gallup_vastaus",trim($f[0]),time()+ 60 * 60 * 24 ); #Eväste voimassa vuorokauden
Ja jos päädyt laittamaan kommentiksi rivin poista myös eväste selaimestasi.
Tein yhden bittikartan kyllä, mutta se ei ollut 1x1 kokoinen. Onko essentiaalista että se on juuri sen kokoinen?
Arh. Sainpa tässä ylläpitoa jututettuani FTP:n toimimaan ja kokeilin servulla tuota, mutta vastaan tuli tyly tosiasia: minulla ei ole oikeutta chmodata. Voi persus.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.