Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Final Fantasy

Sivun loppuun

ttuoppi [14.11.2004 20:26:15]

#

Kuinka moni on pelannut jotain Final Fantasy -peliä? Minä en liiemmin peleistä piittaa, mutta Final Fantasyt ovat jotain aivan mahtavaa. Paras niistä lienee seiska, mutta myös kymppi ja ysi ovat muiden pelien yllä. Täytyy myöntää, että olen aikamoinen Final fantasy -fani. Nytkin kuuntelen The Black Mages -yhtyeen säveltämää Final Fantasy -musiikkia (kannattaa muuten käydä www.geocities.com/akai_sakura/TBM.html ja ladata ainakin kappale The Decisive Battle(FFVI)) olen jo kirjoittanut FF seiskasta omaa kirjaakin, ja täytyy myöntää että siitä tullee (huom. poikkeava potentiaali) hyvä.

Mitäs mieltä te olette Final Fantasysta? Mikä peli on paras ja oletteko katsoneet elokuvaa jne.

Niin, se Final Fantasy - The spirits with in -elokuva oli täys paska, mutta ennakkojen mukaan FF Advent Children (seiskaan perustuva) -elokuva tulee olemaan aivan mahtava! Odotan innolla sen julkaisua, ja vaikkei sitä julkaistaisi Suomessa niin onhan DC++ keksitty :D

-- The man who loves Final Fantasy --

EDIT: Kolme parasta päähenkilöä:
* Cloud FFVII
* Tidus FFX
* Zidane FFIX

Sori väärä alue :D

Jahas, tämä näemmä siirrettiin oikealle alueelle...

Juice [14.11.2004 20:48:02]

#

Itse kokeilin joskus FF8:aa, enkä käsittänyt sitä :(

Enpä ole kyllä paljosta jäänyt paitsi. En yleensäkään tykkää roolipeleistä. Suoraa massaviihde-äksöniä :D

rndprogy [14.11.2004 20:57:45]

#

Joo oon pelannut FF7, FF8, FF9. Kaikki läpi. FF7 oon mennyt melkeen kolme kertaa läpi. FF8:n olen päässyt kerran (ja puoli) FF9:n melkein kaksikertaa.

Cornix [14.11.2004 21:02:07]

#

Kyllä Nintendon konsoleille tehdyt Final Fantasyt on parhaita :)
FF2 ja FF3 on tullut pelattua.

ttuoppi [14.11.2004 21:21:40]

#

Juice: Se mitä minä sanoisin massaviihteeksi on kaiken maailman räiskintä pelit joita tuppaa joka reiästä mutta joissa ei missään ole edes kunnollista juonta tai syvyyttä, vain verta, aseita ja väkivaltaa...
Mutta Final Fantasyissa on ah niin hyvät ja syvälliset juonet että tuskin paappanakaan tulen ymmärtämään kuinka jokin voi olla niin hyvä pelisarja...

-- The man with everything to learn --

Blaze [14.11.2004 21:26:04]

#

Mainioita pelejähän nuo :)
Nelonen ja seiska on vedetty useampaan otteeseen läpi ja ysikin kerran. Vitonen, kutonen ja kasi on sitten enemmän tai vähemmän kesken.

Latska [14.11.2004 21:46:28]

#

En ole kokeillut, mutta voisi joskus ostaa GBA:n FF:n.

Gwaur [14.11.2004 21:49:28]

#

Mä en oikein tajua että mikä niissä niin viehättää :)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä oli ensimmäinen final fantasy -peli missä oli 3D-grafiikkaa? Ei siis mitään kolmiulotteisen näkösiä taustakuvia vaan ihan oikeata kolmiulotteista.

Blaze [14.11.2004 21:54:33]

#

Gwaur kirjoitti:

mikä oli ensimmäinen final fantasy -peli missä oli 3D-grafiikkaa?.

Se ensimmäinen pleikkarille tehty: seiska.

rndprogy [14.11.2004 23:32:10]

#

Blaze kirjoitti:

Gwaur kirjoitti:

mikä oli ensimmäinen final fantasy -peli missä oli 3D-grafiikkaa?.

Se ensimmäinen pleikkarille tehty: seiska.

No joo. Olihan siinä se maailman kartta kolmiuloitteinen mutta muuten siinä oli vain taustakuvia. Eli minä sanon että se on kymppi, jossa oli ekan kerran kolmiuloitteiset grafiikat kokonaan. Tai ainakin niin muistan lukeneeni.

Tempfile [15.11.2004 00:06:48]

#

Minä kyllä olen pelaillut pleikka ykkösellä FF seiskaa, ja kyllä se täysin kolmiulotteiselta minusta vaikuttaa. Eri paikkojen taustat tosin olivat piirrettyjä, mutta kyllä ne hahmot olivat silloinkin täysin 3d:nä.

Juice [15.11.2004 20:15:25]

#

ttuoppi kirjoitti:

Juice: Se mitä minä sanoisin massaviihteeksi on kaiken maailman räiskintä pelit joita tuppaa joka reiästä mutta joissa ei missään ole edes kunnollista juonta tai syvyyttä, vain verta, aseita ja väkivaltaa...

Olisin voinut hieman täsmentää. Itse pelaan massaviihde-äksöniä(urheilu -ja autopelejä, joitakin FPS:iä), en tarkottanut FF:n olevan sitä.

Deewiant [15.11.2004 21:24:44]

#

rndprogy kirjoitti:

No joo. Olihan [seiskassa] se maailman kartta kolmiuloitteinen mutta muuten siinä oli vain taustakuvia. Eli minä sanon että se on kymppi, jossa oli ekan kerran kolmiuloitteiset grafiikat kokonaan. Tai ainakin niin muistan lukeneeni.

Mutta oli seiskassa sentään kunnon 3D-mallit kaikille hirviöille/henkilöille tappeluissa.

CoDeR [16.11.2004 08:53:19]

#

siis final fantasyitä parempii pelei ei varmaan oo! :) .. oon pelaannu ne melqeen kaikki läpi .. ja nyt pelittelen ff 11 (netti pelii:) ... ihan ***un hyvä :D:D

p-p [18.11.2004 16:13:18]

#

Mä oon vannoutunut FF fani...Emuilla pelattu FF 1,2,3,4,5 ja 6 ainakii 3 kertaa läpi(siis kaikki ne)

Seiskaa en oo ees kokeillu,mut 8 on menty 6 x läpi ja 9 ainakii 11.Kymppiä ja Kymppi kakkosta pelailen parhaalla kamullani...(Silloin ku pelasin FF 1-9,pelasin noin 10H per päivä :D :D)

Jakezu91 [27.11.2004 20:36:21]

#

Oon pelannu 8:n 3. cd:seen (niitä on 4) mut levy hajos ku pikkusiskot sähläs..


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta