Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Työpaikka

teksturi [01.11.2004 14:01:16]

#

http://www.mol.fi/avo/avo.htm Tuolla sanottiin, että minusta tulisi ATK-suunnittelija tai ohjelmoija ja kiinnostusta riittää testakkaa ja kertokaa.

Heikki [01.11.2004 16:19:01]

#

Njoo tulipahan tuo testi (kiinnostukset) nyt ajankuluksi tehtyä. Listan alkupäästä löytyy analyytikkoa, apteekkaria ja tutkijaa. 7. on ATK-suunnittelija (mahdollinen tuleva ammatti).

Nyt olen lukiossa, ensimmäinen vuosi menossa.

leftover [01.11.2004 17:19:06]

#

Meteorologi
Mediasuunnittelija
Analyytikko
Ohjelmoija

Melko hyvin vastaa nykyinen ammattini siis toiveammattia (jos sitä kuitenkin vaihtaisi meteorologiin, kun ei listalta tuntunut löytyvän pyroteknikon rooliakaan :D)

EDIT: Ja kiinnostuksella mitattuna top 4 on

Ohjelmoija
Matemaatikko
Atk-suunnittelija
Farmaseutti

Metabolix [01.11.2004 17:29:04]

#

Yleensä olen saanut Matemaatikon tai Matematiikan opettajan ykköseksi, riippuen vähän senhetkisestä sosiaalisuudestani. On siellä jossakin aina Ohjelmoija tai Atk-suunnittelijakin. Nyt sain kuitenkin kiinnostuksista tulokseksi, että "en oikein vielä tiedä, mistä olisin kiinnostunut." Kysymykset vain ovat jotenkin niin tyhmiä... Kiinnostaako minua selvittää, miksi jokin laite ei toimi? No varmasti, jos siitä on jotakin hyötyä, mutta en minä nyt ihan huviksenikaan sitä haluaisi tehdä. No joo...

Deewiant [01.11.2004 18:23:09]

#

Olen tehnyt tuon aikaisemmin, copy-pastaan silloiset tulokset:

Työn ominaisuuksien mukaan 5-tähtiset (ylhäältä alas): Ohjelmoija, Matemaatikko, Biokemisti, Tähtitieteilijä, Meteorologi, Analyytikko, Kemisti, Fyysikko, Mediasuunnittelija, ja ylin 4-tähtinen: Atk-suunnittelija.

Kiinnostusten mukaan 5-tähtiset (ylhäältä alas): Matemaatikko, Ohjelmoija, Laborantti, Atk-suunnittelija, Farmaseutti.

Juice [01.11.2004 19:13:14]

#

Tehän saatte samoja ammatteja kuin minä. Lentokapteeni vain puuttuu.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta