Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kuinka moni käyttää Allegroa?

dungeon86 [27.10.2004 14:43:34]

#

Eli kuten otsikosta näkyy: Kuinka moni käyttää tällä hetkellä ohjelmoinnissaan Allegroa? Entä mitä muita työkaluja? Itse olen vähän alkeellinen ja käytän vain C:tä ja Allegroa (kääntäjä siis on DJGPP)... Olen vasta erittäin alussa itse ohjelmoinnissa, mutta kyllä joka päivä tulee harjoiteltua n. 3-4 tuntia!

rndprogy [27.10.2004 16:22:00]

#

Kerran kokeilin allegroa. Mutta nykyisin käytän OpenGL:llää VC++:ssa.

Metabolix [27.10.2004 16:47:46]

#

Työkaluja..? No, kutsu miksi haluat... Itse olen nyt ehtinyt käyttää vasta DirectX:ää. OpenGL (ja OpenAL?) olisi tarkoitus opetella, ja mahdollisesti myös SDL ja epätodennäköisesti Allegrokin.

Ohjelmoinnin puolesta tunsin tuossa keväällä osaavani C/C++:aa riittävästi ostaakseni 129e:llä ohjelman nimeltä "Microsoft Visual C++.NET Standard 2003" (tunteeko joku? ;) Sen IDE on uskomattoman hyvä, IntelliSense vain välillä takkuilee. Suosittelen kaikille, joilla on mahdollisesti vielä toivoa oppia ohjelmoimaan. Toisaalta, DevC++:n uusin versio pääsee jo monin paikoin melkein yhtä pitkälle...

ezuli [27.10.2004 16:51:49]

#

Allegroa yrutän käyttää, mutta aina kesken ohjelman alkaa laiskottamaan ja homma tyssää siihen. Pitäis kohta taas aloittaa uusi peli, kunhan jaksaisi.

Sharph [27.10.2004 16:54:29]

#

Ennen käytin Allegroa, nykyään SDL:ää.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta