Olen tehnyt sivujeni valikon $_GET-taulukolla ja laittanut includea sitten sisältö kohtaan. Sitten olen laittanut sivuilleni meta-tagi generaattorin (jonka olen ottanut näiltä sivuilta) ja laittanut sitten valikkoon linkin josta pääsee sitten
meta-tagit tekemään.
No siinäpä on sitten nappi "Luo tagit".
Niin, ongelma on sitten että kuinka saan tagit aukeamaan sisältö kohtaan, kun napista painaa?
Alla on sivu josta tagit tehdään.
<form method="POST" action="luometatagi.php"> Sivujen tekijä: <input type="text" name="edited" size="20" class="tinput"><br> Sivujen otsikko: <input type="text" name="subject" size="20" class="tinput"><br> Sivujen kuvaus: <input type="text" name="description" size="20" class="tinput"><br> Hakusanat:<br> 1. <input type="text" name="key1" size="20" class="tinput"> 2. <input type="text" name="key2" size="20" class="tinput"><br> 3. <input type="text" name="key3" size="20" class="tinput"> 4. <input type="text" name="key4" size="20" class="tinput"><br> 5. <input type="text" name="key5" size="20" class="tinput"> 6. <input type="text" name="key6" size="20" class="tinput"><br> 7. <input type="text" name="key7" size="20" class="tinput"> 8. <input type="text" name="key8" size="20" class="tinput"></font></p> Kieli (lyhenne, esim; fi = suomi): <input type="text" name="lang" size="20" class="tinput"><br> <input type="submit" value="Luo tagit" name="B1" class="binput"> <input type="reset" value="Tyhjennä" name="B2" class="binput"> </form>
Sitten vielä sivu joka luo metatagit.
<meta name="author" content="<?php print"$edited"; ?>"><br> <meta name="keywords" content="<?php print"$key1, $key2, $key3, $key4, $key5, $key6, $key7, $key8"; ?>"> <br> <meta name="description" content="<?php print"$description"; ?>"><br> <meta name="Content-Language" content="<?php print"$lang"; ?>">
Laita formin actioniksi tuon "sivu" systeemisi tiedosto niinkun vaikka "index.php" ja sitten lisää formille:
<input type="hidden" value="metaTagit" name="mode">
Ja sitten laitat vaan tuohon sivunvaihtosysteemiisi
//Ensin tutkit getin omilla systeemeilläsi, jos ei ole gettiä niin: if ($_POST["mode"]=="metaTagit") { //Tässä kohtaa sitten tulostat nuo metatagisi }
no mutta nythän tuo toimiikin...kiitoksia
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.