Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Firefox & extensions

Sivun loppuun

ajv [20.10.2004 13:59:57]

#

Oon tässä pikkuhiljaa kallistumassa firefoxin suuntaan. Kyselisin ihan vaan että mitä extensioita käytätte ja mitä olette todenneet hyviksi?
Ainut toistaiseksi käytössä oleva on Tabbrowser Preferences (linkit uuteen tabiin, eikä ikkunaan yms.)ja hyvin tuntuu toimivan. Jos noita lisävitkuttimia löytyy tarpeeksi, niin mahdollisesti voi lyödä jo operan tominnallisuudellaan :)
Esim. mukava olisi tuo Operan ominaisuus hiiren oikealla ja vasemmalla edelliselle ja seuraavalle sivulle siirtyminen (siis vasen pohjaan + oikea ==> seuraava sivu ja päinvastoin)

Olga [20.10.2004 14:07:22]

#

Itselläni jatkuvassa käytössä ovat Web Developer ja ieview ja näistä en suostu luopumaan. Lisäksi työhetkiä hauskuttaa Firesomething :)

Mutta tosiaan weppisivuja tekevälle tuo Web Developer on ihan ehdoton.

sooda [20.10.2004 14:10:25]

#

ajv: mouse gestureista löytyy toi mitä kaipaat. Ite käyttäsin operaa mutta w98 ei tykkäile siitä ja kone kaatuu isoilla kuvilla :(

Juice [20.10.2004 18:34:42]

#

Googlebar, Web Developer, Adblock, Translate Page(olen laiska), Firesomething (hehe), StatusBar Clock(näyttää päivämäärän), ja ColorZilla. Tosin FF käynnistyy hitaahkosti romppeiden takia, ja harvoin kaikki ovat yhtaikaa päällä.

Pitääpä kokeilla Tabbrowser preferencesiä...

Meitsi [20.10.2004 18:44:01]

#

Itsellä BBcode (voi lisätä tekstikenttään bbcodea suoraan valikosta), download bar (näkee latausten edistymisen statuspalkissa) ja cute menus (lisää valikoihin kuvakkeita).

TETRIS [20.10.2004 21:55:29]

#

Ns. testi selaimena (sivujen toimivuuden testaukseen) käytän firefoxia ja minulla on käytössä seuraavat extensionit : Gmail notifer ja WeatherFox. Muita en ole sattunut tarvitsemaan sillä ykkös selaimenani käytön Operaa.

Deewiant [21.10.2004 11:47:14]

#

Seuraavat ovat minulla käytössä:

  1. Tabbrowser Extensions
  2. Adblock
  3. Show Failed URL
  4. Image Zoom
  5. ieview
  6. Configuration Mania
  7. Copy Plain Text
  8. User Agent Switcher
  9. TargetAlert
  10. Gmail Notifier
  11. BugMeNot
  12. Compact Menu
  13. Web Developer
  14. Toolbar Enhancements
  15. Style Sheet Chooser
  16. Download Manager Tweak
  17. Launchy
  18. Linkification
  19. Location Navigator

Koipio-ohjelma [21.10.2004 19:02:18]

#

Minulla on WebDevelopment, ColorZilla ja Firesomething


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta