Oon tässä pikkuhiljaa kallistumassa firefoxin suuntaan. Kyselisin ihan vaan että mitä extensioita käytätte ja mitä olette todenneet hyviksi?
Ainut toistaiseksi käytössä oleva on Tabbrowser Preferences (linkit uuteen tabiin, eikä ikkunaan yms.)ja hyvin tuntuu toimivan. Jos noita lisävitkuttimia löytyy tarpeeksi, niin mahdollisesti voi lyödä jo operan tominnallisuudellaan :)
Esim. mukava olisi tuo Operan ominaisuus hiiren oikealla ja vasemmalla edelliselle ja seuraavalle sivulle siirtyminen (siis vasen pohjaan + oikea ==> seuraava sivu ja päinvastoin)
Itselläni jatkuvassa käytössä ovat Web Developer ja ieview ja näistä en suostu luopumaan. Lisäksi työhetkiä hauskuttaa Firesomething :)
Mutta tosiaan weppisivuja tekevälle tuo Web Developer on ihan ehdoton.
ajv: mouse gestureista löytyy toi mitä kaipaat. Ite käyttäsin operaa mutta w98 ei tykkäile siitä ja kone kaatuu isoilla kuvilla :(
Googlebar, Web Developer, Adblock, Translate Page(olen laiska), Firesomething (hehe), StatusBar Clock(näyttää päivämäärän), ja ColorZilla. Tosin FF käynnistyy hitaahkosti romppeiden takia, ja harvoin kaikki ovat yhtaikaa päällä.
Pitääpä kokeilla Tabbrowser preferencesiä...
Itsellä BBcode (voi lisätä tekstikenttään bbcodea suoraan valikosta), download bar (näkee latausten edistymisen statuspalkissa) ja cute menus (lisää valikoihin kuvakkeita).
Ns. testi selaimena (sivujen toimivuuden testaukseen) käytän firefoxia ja minulla on käytössä seuraavat extensionit : Gmail notifer ja WeatherFox. Muita en ole sattunut tarvitsemaan sillä ykkös selaimenani käytön Operaa.
Seuraavat ovat minulla käytössä:
Minulla on WebDevelopment, ColorZilla ja Firesomething
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.