Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tiedostoista ei pääse eroon

Meitsi [24.09.2004 21:47:44]

#

Omiin tiedostoihini on jäänyt pari turhaa tiedostoa joita ei saa pois. Aina kun yritän niitä poistaa, Windows valittaa: "Yhteiskäyttövirhe. Sulje kaikki ohjelmat jotka käyttävät tätä tiedostoa ja yritä uudelleen..." Minulla on Windows XP. Olen buutannut koneen jo monia kertoja, mutta ei auta. Tiedostoja ei saa pois. Mikään ohjelma ei niitä käytä. Yritin poistaa niitä dos-promptissa, mutta Windowsin propmti on niin kökkö että sekin valittaa samaa virhettä. Uudelleenimeäminen ei auta koska sillä saa saman virheen, samoin tiedoston siirtäminen.

ajv [24.09.2004 21:51:18]

#

Avaa xp vikasietotilassa, niin pitäisi onnistua... Toi on näköjään joku XP:n erikoisominaisuus, joka aina sillon tällön tulee esiin. Mulla on paljon samanlaisia tiedostoja koneella kans.

Meitsi [24.09.2004 22:16:16]

#

Sain tiedostot poistettua tietyllä apuohjelmalla. Jos jotakuta kiinnostaa, kannattaa ladata MoveOnBoot. http://www.gibinsoft.net/gipoutils/

Minä [25.09.2004 10:03:04]

#

Tuttu ongelma minullakin mutta kun buuttaa XP:n vikasietotilaa niin kyllä ne on aina saanut poistettua. Toinen vaihtoehto on että asentelee aina ensimmäiseksi vanhan kunnon MS-DOS 6 ja käynnistää siihen..

makeuu [25.09.2004 10:08:33]

#

kokeile tweak xp:llä :p.. sillä voi päällekirjoittaa ja poistaa sen jälkeen.. :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta