itse asun espoossa
Minä kanssa!
missä päin espoota ite nöykkiössä
siis
missä päin espoota itse asun nöykkiöstä
Asun Lapinlahdella. Kaukana pääkaupunkiseudulta...
mää asun tampereella
Otaniemessä
Järvenpäässä
Minä asun Kittilässä.
Lempäälässä asun
Vantaan Hakunilassa.
lainaus:
Lempäälässä asun
asut aika lähellä
Mäki asun vantaal hakunilas
Kuopio. (voi kumpa tulisi se tietokantapohjanen versio :) saatas näitä karsittuu ;D)
Orivedellä (jos joku ei tiedä niin se on 40 km tampereelta jyväskylään)
Kouvolassa, Kaunisnurmella
Nastolassa.
Mäntyharju
Kokkolassa.
Kyllä, ne venetsialaiset on täällä, ei, mää en oo menossa sinne.
Hämeenlinnassa.
lainaus:
lainaus:
Lempäälässä asun
asut aika lähellä
Kyllä - vanhan 3-tien varrella n. 12 km Lempäälästä ...
Turussa
nilsiä... about 40km kuopiosta away
Mä asun Kirkkonummel... about 30km stadist
Treellä.
lainaus:
nilsiä... about 40km kuopiosta away
mun mummu ja pappa asuu nilsiässä :) ihan siinä kirkon vieressä het melkein :) nilsiä kyllä siisti paikka :D
Myö ollaan melekeen kaekki savolaesia näemmä.
Tällä hetkellä Ylivieskassa, hetken päästä Oulussa
Minä asuskelen Mouhijärvellä.
Kuhmon keskustasta 15km.
Nastolassa
Lammi. Near to Lahti
salossa
korpilahti
Kontiolahdessa. Lähellä Jojensuuta :|
kokkolassa
Äänekoskella lähellä (59km) jyväskylästä
Oulussa päin
Seinäjoella ! :D
Maapallolla, kuten profiilissa näkyy. Kai kysyjä tietää mikä sellainen? Siis profiili ;-)
-Grey-
Fiskarsissa! Sijaitsee Pohjan kunnassa lähellä Karjaata jos joku paremmin tuntee. Noin sata kilsaa hesasta. Fiskarssin sakset ja muut työkalut on varmaan tuttuja...
Salossa asuskelen...
Tumpi, missä päin Saloa?
Onks Kimmo Lammervo sulle jotain sukua...?
lainaus:
Maapallolla, kuten profiilissa näkyy. Kai kysyjä tietää mikä sellainen? Siis profiili ;-)
-Grey-
Tämä keskustelu alkoi muistaakseni ennen profiilin tuloa... ;-D
Varkaus
Suomen namibiassa nykyään.
lainaus:
Tämä keskustelu alkoi muistaakseni ennen profiilin tuloa... ;-D
Niin näyttäisi alkaneen - ja aika oli myös ajanut tämän viestiketjun ohi jo monta kertaa: "Älä herättele yli kuukauden vanhaa aihetta ilman hyvää syytä." Asuinpaikat näkyvät keskustelijoiden profiilista mikäli ovat sen halunneet kertoa.
edit: tätä viestiä en tarkoittanut sitten Vilikki:lle vaikka hänen tekstiään lainasinkin
Tässä linkki joka sopii aiheeseen, katsokaa se toinen kuva:
http://www.rikoksentorjunta.fi/4045.htm
*virn*
Vihdissä
Muurlassa, Salon vieressä.
Helsinki
lainaus:
Tässä linkki joka sopii aiheeseen, katsokaa se toinen kuva:
http://www.rikoksentorjunta.fi/4045.htm*virn*
Heh toihan oli mahtava :-D
Halikossa, Salon seudulla.
Nurmijärvellä
n45t0l4
Kuten viime vuonna mainitsinkin, asun maanpakolaisten ja huumeiden keskipisteessä - Salossa.
lainaus:
Tumpi, missä päin Saloa?
Onks Kimmo Lammervo sulle jotain sukua...?
Paukkulassa... ei mulla tietääkseni ketään Kimmo-nimistä sukulaista ole.
lainaus:
Muurlassa, Salon vieressä.
Yo bro!
lainaus:
Halikossa, Salon seudulla.
Yo bro!
Ja tatu, ilmoitit kolmasti asuinpaikkasi.
Helsinki
lainaus:
Ja tatu, ilmoitit kolmasti asuinpaikkasi.
Varmisti vaan, et kaikki huomas ;-)
On niillä joillain ongelmat :P
Vuokatissa, n. 30 km Kajaanista.
AK pelaatkos golfia kun siinä on niin lähellä hyvä golf kenttä?
Heslsingissähän sitä asustellaan
Parikkala
lainaus:
AK pelaatkos golfia kun siinä on niin lähellä hyvä golf kenttä?
En mitenkään vakituisesti, mutta on siellä joskus koulun kanssa tullu käytyä kokeilemassa :)
OK :P
Itse pelailen golfia ja siistiä on.
lainaus:
Itse pelailen golfia ja siistiä on.
Niin on :P
samii, missäs käyt pelailemassa? Itse käyn Ringsidessä tai Paloheinässä useimmiten.. nyt viikonloppuna mennään Forssan lähelle pariksi yöksi pelaamaan..
Tänä vuonna käynyt vain Mäntsälässä.. :D.. Ihan ok maalaiskenttä jos et ole käynyt, koska asun aika lähellä sitä. Mutta välillä Espoossa ja Tuusulassa..
En ole käynyt mäntsälässä.. Kaverin faija nimittäin omistaa Espoon ringsideen osakkeen niin greenfeen saa puoleen hintaan (11€) niin siellä on hyvä käydä. :)
Se on vielä todella hyvä kenttä.. pari greeniä on vähän huonossa kunnossa.
Juu. Mäntsälässä on kyllä vain 9 väylää, ja aika huonossa kunnossa kun on ollut niin huonot säät. :P. Mutta Mäntsälässä junnu jäsenille 9 väylää joku 4e. Ja 18 väylää 7euroa.. :) Että ei paha ollenkaan. Ja Mäntsälä on ihan ok aloittelijoille ja kokeneemmille kun pitää koittaa ylitellä jokia ja semmosta :P.. Torstaina taas Mäntsälään..
Asun Tampereella.
Minäkin asun Vantaan hakunilassa.. mis sä siel asut zorro? ostarin vanhustalossa? ;-)
Juuh.. voikos siellä mäntsälässä laskea tasotusta? Ja mikä on sun tasotus? Ja missä seurassa pelaat? :)
Ite pelaan ÄG:ssä (Ähtärin Golfissa) ja tasotus on 38. :P
Mäntsälässä ei oikeastaan muuta voi tehdä kuin laskea tasoitusta. :D.. On kuitenkin suht helppo kenttä jos saa lyötyä pallo ilmassa yli 150m.(eli parin joen yli) ;)
Ja pelaan WGM (W-Golf Mäntsälä) Aika samaa luokkaa tasotukset. :P 36.
No esim Paloheinässä on todella vaikea laskea omaa tasoitustaan kun on PAR 3:sia niin paljon ja muutenkin huono kenttä.. Saa pelata minunkin tasoisella tasotuksella joku 10 yli PAR:in että tasotus laskisi :PP
Juu. Mäntsälässä jos ei pallo lähde suoraan on hyvin usein "outissa" tai metsässä. :P Joten silleen kertyy niitä lyöntejä siellä helposti.. Ei siellä oikeen muuta vaikeeta sit oo. Ite en vaan pidä bunkkereista :D
Bunkkerit on kaikista pahin golfissa :D
Sitten vielä kun on 1.5m syviä niin sieltä on yllättävän vaikea huitoa palloa ylös.. :P
Joo.. :D Siinä menee äkkiä pari lyöntiä ja sitten kun sen pallon sieltä saa noin viidennellä lyönnillä pois ni sit se lentää jonnekki viheriön takana olevaan mettään / ojaan.. :P.. No semmosta se välillä on. :)
Jep :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.