Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: QB: TYÖTÄ TARJOLLA

Sivun loppuun

herponen [15.09.2004 18:44:01]

#

Etsitään tekoälyn taitajaa nappulan siirto pohjaseen sotastrategia peliin.
Projektintilanne: n.70% tehty
Ei tarvitse olla mikään koodivelho (kohtuu simppeli).
Kielenä qbasic, lisätietoja annetaan kiinnostuneille!
--------

Heikki [15.09.2004 18:47:33]

#

Kannattaisi ehkä antaa vähän paremmat tiedot projektista, muuten tälläinen viesti tuskin herättää paljoakaan kiinnostusta (eikä huomiota paranna HUUTAMINEN otsikossa).

hunajavohveli [15.09.2004 20:33:21]

#

No voisin ehkä tulla projektiin koodamaan, jos nyt selität vähän tarkemmin, mikä on homman nimi. Jonkinlaista kokemusta tekoälyistä on.

sqwiik [16.09.2004 08:12:14]

#

Voin minäkin ottaa homman vastaan (liian vähän tekemistä :D ). Kokemuksena mm. Erkin tekoäly (kiertää esteet ja osaa päätellä itse mitä tehdä).

Voi mailata jos haluat, osoite on profiilissa.

Wukkopi [16.09.2004 11:50:11]

#

minäkin voisin tulla siihen... Ja nimi kertoo vain osan... Eli osaan QBasicia hyvin, paitsi enpä ole ennen tekoälyä rakennellut...

herponen [17.09.2004 10:07:46]

#

Peli on jollain tapaa Heroussin (HMM) ja shakin sekotus,
eli jos osaat tehdä shakin tekoälyn niin tämän pitäisi olla lasten leikkiä. (Vaikka se ei ole vaatimuksena, sillä harva osaisi) (:
Mutta jos uskot osaavan homman niin vastaa, ja lähetän sinulle sellaisen pohjan pelistä että sitä on helppo työstää.

hunajavohveli [17.09.2004 11:58:27]

#

Hyvän shakkiälyn toteuttaminen voi olla vaikeaa QB:n hitauden kannalta mm. siksi, että shakissa siirrot voivat olla niin monenlaisia. Jos vielä selventäisit vähän, millä tyylillä pelissä liikutaan yms.

Latska [17.09.2004 17:25:04]

#

Minä luulen, että voisin osata myös tehdä jotain siihen. Voisitko vielä selventää joitain asioita? Kuten liikkuminen (hiirellä(?) joku komento näppäimistöltä tms.) ja grafiikka (tiedostoista lataamalla, merkkinä, PSETtaamalla tehty jne.)

EDIT: Kannattaa muuten välttää ylimääräisiä rivejä viestin lopussa.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta