Etsitään tekoälyn taitajaa nappulan siirto pohjaseen sotastrategia peliin.
Projektintilanne: n.70% tehty
Ei tarvitse olla mikään koodivelho (kohtuu simppeli).
Kielenä qbasic, lisätietoja annetaan kiinnostuneille!
--------
Kannattaisi ehkä antaa vähän paremmat tiedot projektista, muuten tälläinen viesti tuskin herättää paljoakaan kiinnostusta (eikä huomiota paranna HUUTAMINEN otsikossa).
No voisin ehkä tulla projektiin koodamaan, jos nyt selität vähän tarkemmin, mikä on homman nimi. Jonkinlaista kokemusta tekoälyistä on.
Voin minäkin ottaa homman vastaan (liian vähän tekemistä :D ). Kokemuksena mm. Erkin tekoäly (kiertää esteet ja osaa päätellä itse mitä tehdä).
Voi mailata jos haluat, osoite on profiilissa.
minäkin voisin tulla siihen... Ja nimi kertoo vain osan... Eli osaan QBasicia hyvin, paitsi enpä ole ennen tekoälyä rakennellut...
Peli on jollain tapaa Heroussin (HMM) ja shakin sekotus,
eli jos osaat tehdä shakin tekoälyn niin tämän pitäisi olla lasten leikkiä. (Vaikka se ei ole vaatimuksena, sillä harva osaisi) (:
Mutta jos uskot osaavan homman niin vastaa, ja lähetän sinulle sellaisen pohjan pelistä että sitä on helppo työstää.
Hyvän shakkiälyn toteuttaminen voi olla vaikeaa QB:n hitauden kannalta mm. siksi, että shakissa siirrot voivat olla niin monenlaisia. Jos vielä selventäisit vähän, millä tyylillä pelissä liikutaan yms.
Minä luulen, että voisin osata myös tehdä jotain siihen. Voisitko vielä selventää joitain asioita? Kuten liikkuminen (hiirellä(?) joku komento näppäimistöltä tms.) ja grafiikka (tiedostoista lataamalla, merkkinä, PSETtaamalla tehty jne.)
EDIT: Kannattaa muuten välttää ylimääräisiä rivejä viestin lopussa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.