Oletko aina halunnut omaa domain nimeä mutta ei ole varaa siihen?
ei hätää nyt se on mahdollista.
voit rekistöröidä ilmaseksi 25 .info domain nimeä.
mm. seuraavista paikoista:
domainsite.com <-- ei vaadi luottokorttia
planetdomain.com
namesecure.com <-- tämä vaatii luottokortin
jos tiedätte muita niin kertokee :>
Vaikuttaa hieman liian hyvältä ollakseen totta... täytyy tutkia noita tarkemmin jossain vaiheessa...
niin minustakin mutta olen jo rekannut.
Domain site on vaan down niin ei voi jatkaa hampstraamista :<
Ainakin sivulla planetdomain.com mainitaan seuraavaa:
lainaus:
You must purchase any other domain name (.com, net, org etc) to qualify for a free .info domain name.
Eli info-domainin seuraksi pitää ostaa toinen maksullinen domain-nimi...
domainsite.com on ainakin täysin ilmainen. mutta niillä onkin jotain ongelmia. namesecure.com on myös mutta tarttee luottokortin varmistukseen.
http://www.urli.net/
Suomalainen, osoite muotoa www.sivut.urli.net. Ei muistaakseni mainoksia.
urli.net ei ensinnäkään ole tld ja sitä ei saa käytettyä kuten tavallista domainnia. sensijaan *.info on ihan sama kuin *.net paitsi vain eri pääte. urli.net on ns. subdomain redirect palvelu
Luottokortin numeron kysyminen on kyllä melko epäilyttävä varmistustapa. Minun on muutenkin vaikea uskoa, että osoitteita jaettaisiin tuossa määrin ilmaiseksi. Mutta kerro toki sitten myöhemmin kokemuksiasi, jos saat kuin saatkin info-osoitteen maksamatta mitään.
pahajoki.info on ainakin käytössä. tuli parin tunnin sisällä kun olin täyttänyt lomakkeen. Tämä tuli siis domainsite:ltä ennen sen kaatumista.
Ehdin jo kyllä siirtää dns palvelimet freedns.afraid.org:iin ja on tähän mennessä toiminut.
Niin sikäli kuin luin oikein noita infoja, tuo meinaa sitä, että ensimmäinen vuosi on ilmainen.
juu ensimmäinen vuosi 1.9-30.9 tietyistä paikoista. Ja kannattavat sivut tuottaa mainoksilla niin siitä saa rahaa seuraaviin?
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.