Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: ADSL:stä

Minä [29.08.2004 13:05:45]

#

Kävimpä tuossa eilen Elisan pisteessä tekemässä laajakaista sopimusta. Shopparin teko tyssäsi siihen että myyjän kone ilmoitti tylysti ettei liittymää muka voida toimittaa meille..

Soitin elisan asiakaspalveluun ennen ja jälkeen liikkeessä asiointia ja he lupasivat että liittymä on varmasti saatavissa meille koska meillä on jo Elisan lankapuhelin liittymä.

Tällöinhän laajakaista tulee ns ylätaajuusasennuksena, ja senhän pitäisi onnistua ihan sillä että vääntää keskuksesta kytkintä..

Meidän tielle kaikille muille liittymän kyllä saa. Vain meille ei :)

Ihmettelimme tätä jo aikaisemmin kun yritimme tilata Soneralta laajakaistaa mutta sitäkään ei saanut. Ny kuitenkin lupasivat selvitellä että missä on vikaa ja ilmoitella maanantaina..

Onko kenelläkään muulla käynyt koskaan tällä tavalla? Mistä moinen voi johtua?

Latska [29.08.2004 13:10:18]

#

Käyppä elisan/soneran verkkosivuilla. Siellä on yleensä sellainen osoitteenkirjoitusjuttu. Siihen pistät oman osoitteen, niin näät voiko teille sen asentaa. Jos voi soita sille myyjälle ja kysy miksi se väittää toisin.

EDIT: Tai ainakin soneralla oli...

Deewiant [29.08.2004 14:14:30]

#

Jos luet viestin, siellä kerrotaan että tien muille taloille saa, mutta tuolle yhdelle juuri ei.

Minä [29.08.2004 14:19:15]

#

Kaikista hassuinta on se, että ainakin osaan tien muista taloista saa puhelimen meidän talon kautta haarotettuna eikä suoraan verkosta!
Mystistä..

Voikohan tässä olla käyny niin että joku on vain möhlinyt jollakin tavalla jossakin ja laajakaistan oikesti saa meille?

TETRIS [29.08.2004 20:29:27]

#

Muistaakseni kuluttaja lehdessä oli aivan samanlainen tapaus jossa asiakaspalvelussa ja nettisivuilla sanottiin, että saa, mutta liikkeessä sanottiin että ei saa. Asiakaspalvelusta tai netin kautta tilaat tuon niin varmaankin parhaiten onnistuu :)

Minä [30.08.2004 15:21:26]

#

Joku jamppa sieltä tänään soitti ja lupas että 16.9 mennessä on kaista auki.. Eli saa sen sittenkin.

Juttelin tutun elisa myyjän kanssa niin kuulemma aika yleistä että näyttää punasta vaikka liittymän saakin. En sitte tiedä! :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta